رهنمودهای رهبر انقلاب باید به صورت گفتمان رایج در جامعه مطرح شود 92/12/16

http://www.bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476380000000.jpgامام جمعه قم دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب را اوج این اجلاسیه دانستند و فرمودند: فرمایشات مقام معظم رهبری باید به عنوان یک گفتمان رایج در جامعه مطرح شود.

حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به پانزدهمین اجلاسیه خبرگان رهبری فرمودند: بحمدالله نمایندگان خبرگان رهبری به بیان دغدغه‌های ویژه در مسائل فرهنگی، معیشت مردم، دشمن ستیزی و حفظ حقوق ملت ایران پرداختند.

ایشان ادامه دادند: همچنین در این اجلاسیه معاون وزیر امور خارجه و وزیر اقتصاد مطالبی را مطرح کردند، نمایندگان خبرگان رهبری نیز پرسش‌های که همان پرسش‌های جامعه است، را از این افراد داشتند و پاسخ آن را نیز شنیدند.

امام جمعه قم، دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب را اوج این اجلاسیه دانستند و اظهار داشتند: نمی‌شود بیانات و سخنان مقام معظم رهبری را با یک یا دو جلسه و خطبه تبیین کرد.

ایشان تأکید کردند: سخنان رهبر معظم انقلاب منشور انقلاب بود که آینده انقلاب را برای دوست دارانش‌ ترسیم کرد، همچنین در این دیدار دغدغه‌ها و راه حل‌ها مطرح شد.

حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری با تأکید بر این‌که باید فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان یک گفتمان رایج در جامعه مطرح شود، بیان داشتند: خطبا، سخنوران در همایش‌ها و میزگردها باید به تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب بپردازند، چرا که از مسائل کلیدی و لازمه جامعه است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.