رهنمودهای رهبر انقلاب باید سرلوحه کار مسئولان باشد94/12/22

http://bushehri.net/images/namazjome/521%206.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نمازجمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، فرمودند: رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای مجلس خبرگان، باید سرلوحه کارهای نمایندگان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و مورد توجه آحاد مردم و مسئولان باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به بخشهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی آنرا پیامی بزرگ برای منتخبان مردم در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی ارزیابی و تاکید کردند: خبرگان باید انقلابی بماند و انقلابی و بدون ملاحظه و مصلحت اندیشی فکر و عمل کنند و نمایندگان مجلس هم قدرشناس مردم باشند و ضمن همراهی و کمک به دولت ، استقلال مجلس را حفظ کنند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به سفر اخیر نخست وزیر ترکیه از مواضع ثابت و مقتدرانه مسئولان کشور قدردانی کردند و بیان کردند : با اختلافات منافع ایجاد شده بین آمریکا ، رژیم صهیونیستی و عربستان با ترکیه ، مسئولان این کشور متوجه گرفتار شدن خود در دامی بزرگ شده اند که نتیجه آن باخت محض است.

خطیب جمعه قم افزودند:  جمهوری اسلامی ایران از گسترش روابط با همسایگان و همکاری با آنان برای برخورد با توطئه های منطقه استقبال می کند.

امام جمعه قم با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ، آن حضرت را الگویی تمام عیار از زندگی اسلامی و دینی برای همه انسانها و نمونه عالی ولایت مداری توصیف کردند

آیت الله حسینی بوشهری افزودند: امنیت و آرامش کشور بی تردید مرهون خون پاک شهداست و فرهنگ شهات که فرهنگی دینی و قرآنی است و تکریم خانواده های معظم شاهد باید گسترش یابد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.