ره‌آورد توسعه حوزه‌های علمیه حفظ دیانت مردم است 93/03/14

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman%2052.jpegحضرت آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری«دامت برکاته» در سفر خود به استان گیلان، در نشست‌های جداگانه‌ای با آیات امینیان و رودباری، مسایل حوزه استان را مورد بررسی قرار دادند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در دیدار با آیت‌الله امینیان طی سخنانی فرمودند: عالمان این منطقه که تمام توان و همت خود را به کار بسته‌اند تا حوزه استان و مدارس علمیه شهرستان‌ها توسعه علمی پیدا کند قطعا  از اجر بالایی برخوردار هستند.

ایشان افزودند: رشد روز‌افزون حوزه‌های علمیه در هر استان، موجب حفظ دیانت مردم خواهد شد، بنابراین توسعه فعالیت‌های حوزه‌های استان‌ها از لحاظ علمی، اخلاقی و پژوهشی یک ضرورت است.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری، همچنین خواستار بهره‌مندی بیشتر مدیریت حوزه استان از رهنمودهای ارزشمند علماء برجسته به ویژه اعضای شورای حوزه علمیه استان شدند و ابراز داشتند: انتظار می‌رود مدیریت حوزه استان با نظارت دقیق، همه مدارس را تقویت و پشتیبانی کند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم همچنین با حضور در بیت آیت‌الله رودباری از اعضای شورای حوزه علمیه گیلان و رییس مدرسه علمیه جامع رشت، در خصوص مباحث حوزه استان به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

دیدگاه‌ها   

خلیا
#1 خلیا 1394-09-25 15:42
چقدر شبیه رهبر ایران هستند ایشون
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.