روح پرسش‌گری بر حوزه و طلاب حاکم باشد92/06/27

از دورترین نقاط عالم به ما پیام می دهند، شما که مدعی هستید و خود را منتظرظهور امام زمان(عج) می دانید، برای جهانی شدن دین خداچه کرده اید. 

http://h-bushehri.ir/images/busshehri/zaman%2018.jpegحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در مراسم آغاز سال تحصیلی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع)، اظهار داشتند: دانش پژوهان و طلاب باید روح پرسش گری داشته باشند.

ایشان با اشاره به این که برخی افراد فقط درس استاد را گوش می دهند و مطالعه اجمالی دارند، تصریح کردند: علم آموزی باید با روح پرسش گری همراه شود تا به بهترین شکل از آن علم استفاده شود.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور خاطرنشان کردند: طلاب باید از مباحث مختلف پرسش کنند و تا سوالی را متوجه نشدند، از آن مطلب عبور نکنند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به این که علم آموزان مورد لطف الهی هستند، ابراز داشتند: طلاب باید دقت داشته باشند که انسان های با هدف وموفقی در جامعه باشند

ایشان با بیان این که لازمه موفقیت طلاب؛ علم آموزی مجدانه و اهمیت به مسائل پیرامونی جامعه است، تصریح کردند: بزرگان دین موفقیت خود را مدیون سیر مطالعاتی عمیق در مباحث تفسیری و قرآنی می دانند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به این که در ن حوزه ه بر تهذیب نفس تاکید شده است، خاطرنشان کردند: طلاب و روحانیت تاپاک زندگی نکنند، نمی توانند پاکی را به دیگران منتقل کنند،زیرا دلیل بقا و تداوم دینداری مردم، پاک زیستن و تقوای علما بوده است.

ایشان با اشاره به این که طلاب باید قدرشناس اساتید باشند، خاطرنشان کردند: طلاب باید علوم و مسائل اساسی را تا زمانی که فرصت علم آموزی در حوزه های علمیه دارند، با اساتید خود مطرح کنند.

دیدگاه‌ها   

محمدتقی صفری
#6 محمدتقی صفری 1394-09-29 11:13
خدا رو شکر شما هم نام نویسی کردیدتواضع شما مثال نزدنی است آرزوی پیروزی شما در این انتخابات داریم
نقل قول کردن
حسین پاکدل
#5 حسین پاکدل 1394-09-29 06:17
ما تا آخر برای یاری تو سید جان ایستاه ایم خودم و خانواده ام نوکری شما رو میکنیم
نقل قول کردن
مهدی
#4 مهدی 1394-09-28 19:44
تنها شخصی که می تواند در این پست مهم باشد شما هستید برای پیروزی شما دعا میکنیم
نقل قول کردن
محمد
#3 محمد 1394-09-28 07:26
وجودبابرکت شما برای بوشهر الزامی است ما همه جوره از شما حمایت میکنیم
نقل قول کردن
طلاب بوشهری
#2 طلاب بوشهری 1394-09-28 06:49
خدمت حضرت آیت الله حسینی بوشهری سلام علیکم
ما جمعی از طلاب بوشهری شما را پدری دلسوز برای استان میدانیم از این رو حمایت خود رااز شما اعلام می داریم
التماس دعا
نقل قول کردن
یوسف سرمدی
#1 یوسف سرمدی 1394-09-27 12:38
استان بوشهر و مردم خونگرمش به بزرگی شما پی برده اند اگر دور قبل اینهمه رای داده اند به خلوص شما ایمان داشته اند همه ما برای شما تلاش میکنیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.