روحانیت تابع و طرفدار هیچ حزب و جناح خاصی نیست94/03/11

http://bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/11459_thumbzoom.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور با بیان این که روحانیت تابع و طرفدار هیچ حزب خاصی نیست فرمودند: امروز همه باید زیر پرچم ولایت و رهبری معظم انقلاب حرکت کنیم. رهبری که نقطه امید همه جامعه است و با روشنگری و مدیریت خود به هدایت جامعه می پردازند.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» عصر دیروز در دیدار با تعدادی از  اعضای کابینه دولت دهم که  در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم برگزار شد، بر حمایت نهاد روحانیت از همه کسانی که به نوعی به نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب و جامعه  خدمت می کنند تأکید کردند.

 مدیر حوز ه های علمیه کشور افزودند:  روحانیت در طول تاریخ اسلام و انقلاب از تمامی کسانی که در جامعه تلاش می کنند حمایت کرده و این نهاد بدون خط کشی های معمول تابع و طرفدار هیچ حزب خاصی نبوده  است.

ایشان ادامه دادند: امروز روحانیت از یک پایگاه عظیم مردمی برخوردار می‎باشد و همین پایگاه از روحانیت به عنوان یک مرجع پیروی می‎کنند و مهترین دلیل پیروی مردم از این نهاد، ارزش‎مداری و تلاش برای تحقق عدالت است.

 آیت الله حسینی بوشهری اظهار داشتند: امروز آنچه مهم است این که همه باید زیر پرچم ولایت و رهبری معظم انقلاب حرکت کنیم. رهبری که نقطه امید همه جامعه است و با روشنگری و مدیریت خود به هدایت جامعه می‎پردازند.

 عضو خبر گان رهبری افزودند: نباید از هیچ حرکت که در کشور موجب خیر خواهی است، کوتاه آمد؛ باید از کسانی که می توانند برای عزت اسلام و انقلاب تلاش و نقش آفرینی کنند حمایت نمود.

 مدیر حوزه های علمیه کشور خاطر نشان ساختند: نکته ای که خدمت گزاران باید توجه کنند این است، اگر حرکت برای رضای خدا و برای یاری دین او باشد، خدای متعال هم یاری خواهد کرد و قطعا این نوع خدمت‎ها هم با شکست مواجه نخواهد شد.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کردند: چنانچه حرکت برای خدا و برای خدمت به مردم نباشد، چون با غرور همراه است، قطعا دوام چندانی نخواهد داشت.

خاطر نشان می‎شود، در این جلسه وزرای آموزش و پرورش، ارشاد، علوم تحقیقات و فن آوری، کشور و رئیس سازمان انرژی اتمی دولت دهم حضور داشتند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.