رژیم صهیونیستی در فکر قتل عام مردم غزه است93/05/11

http://www.bushehri.net/images/namazjome/10/image83899.jpgامام جمعه قم در خطبه های نماز جمعه دهم مرداد 1393 طی سخنانی فرمودند: رژیم صهیونیستی و حامیان او به دنبال مرگ جمعی مردم غزه هستند، اما بدانند که فریاد زنان و کودکان مظلوم فلسطینی در تاریخ ثبت خواهد شد.

حضرت آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری«دامت برکاته» در خطبه نخست نمازجمعه این هفته قم در حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به مرزها و خطوط قرمز الهی در احکام و شرایع اظهار داشتند: همه بندگان موظف هستند مرزهای الهی را رعایت و از آنها تجاوز نکنند.

آیت الله حسینی بوشهری اضافه کردند: امروز دموکراسی و لیبرالیسم رنگ باخته‌اند زیرا زاغه‌های مهمات آمریکا در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفته است تا علیه مردم مظلوم غزه استفاده شوند؛ سازمان ملل هم به سازمان بعضی از دول تبدیل شده است.

ایشان در ادامه سخنان خود فرمودند: برای مردم غزه هیچ چیز دیگر باقی نمانده است ولی آنها می‌گویند همچنان بر سر آرمان‌هایمان ایستاده‌ایم؛ برخی کشورهای عربی و اسلامی طرح صلح به نفع رژیم صهیونیستی ارائه می‌دهند و در عین حال از ورود کمک‌های بشردوستانه جمهوری اسلامی به غزه جلوگیری می‌کنند؛ اگر رگ عربی و اسلامی ندارید آیا انسان هم نیستید؟

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  با بیان اینکه انبارهای موادغذایی توسط رژیم صهیونیستی منهدم شده‌اند، بیان کردند: این رژیم و حامیان او به دنبال مرگ جمعی مردم غزه هستند و آمریکا هم همچنان به کمک‌رسانی به رژیم صهیونیستی مشغول است؛ فریاد زنان و کودکان فلسطینی در تاریخ ثبت خواهد شد.

آیت‌‌الله حسینی بوشهری با اشاره به ربودن خواب خوش صهیونیست‌ها توسط موشک‌های مقاومت افزودند: البته امکانات نظامی مقاومت و رژیم صهیونیستی قابل قیاس با یکدیگر نیست.

ایشان به حوادث عراق اشاره کردند و افزودند: مزدوران صهیونیست‌ها در این کشور هم مسلمانان را می‌کشند و در حقیقت دو جبهه علیه اسلام تشکیل شده است؛ سوال ما اینجاست که چرا کشورهای اسلامی کمک می‌کنند تا «داعش» و تروریسم شکل بگیرد؟ دعا می‌کنیم این تروریست‌ها روزی بلای جان حامیان خود شوند.

ایشان به سالروز تخریب قبور مطهر ائمه در بقیع اشاره کردند وتصریح کردند: روزی همین طایفه‌ها بقیع را تخریب کردند و امروز هم در موصل، بقاع متبرکه و آرامگاه‌های پیامبران الهی منهدم می‌شود؛ توجه ندارند که اگر روزی باآرمان‌های الهی و دین خدا شوخی کنند مشکلات گریبان خودشان را خواهد گرفت؛ در حال حاضر طرفداران تروریست‌ها دچار شوک شده‌اند که «داعش» چه مسیری را خواهد پیمود؟

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.