ساده زیستی آیت الله ثابتی را به اسوه علم و اخلاق تبدیل کرده بود94/11/18

http://bushehri.net/images/41/222/8757452/20/90/2345/IMG10301171.jpgمدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در پیامی با تسلیت درگذشت آیت الله ثابتی فرمودند: ساده زیستی و تواضع در تمام دوران زندگی، ایشان را به یکی از اسوه های علم و اخلاق تبدیل کرده بود.

متن پیام تسلیت حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» به مناسبت رحلت در گذشت عالم ربانی آیت الله  علی ثابتی همدانی بدین شرح است:

اذا مات عالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء

در گذشت عالم ربانی حضرت آیت الله شیخ علی ثابتی همدانی موجب تاثر و تألم فراوان گردید.

 این استاد فرزانه عمر پر برکت خود را در راه ترویج و نشر معارف نورانی اهل بیت(ع) و خدمت به اسلام عزیز و تربیت مشتاقان علوم دینی سپری نمود.

 ساده زیستی و تواضع در تمام دوران زندگی، ایشان را به یکی از اسوه های علم و اخلاق تبدیل کرده بود و ایشان از شاگردان آیات بروجردی و امام راحل(ره)، گلپایگانی، اراکی و صافی گلپایگانی «دامت برکاته» بود.

 او در هیئت استفتاء مرجع عالی قدر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی حضور داشت و از اعضاء جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود.

مدیریت حوزه های علمیه، ضمن عرض تسلیت رحلت این عالم فقید به محضر حضرت بقیه الله و مقام معظم رهبری و مراجع تقلید، اعضاء جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیت معظم له و مردم ولایت مدار و عالم دوست همدان تسلیت عرض نموده و علو درجات برای آن عالم ربانی و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان خواستار است.

آیت الله حسینی بوشهری

مدیر حوزه های علمیه

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.