سخنرانی‎های دکتر روحانی از اذهان پاک نخواهد شد93/12/08

http://bushehri.net/images/busshehri/11/120/IMG152441217%201.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري در دیدار رئیس جمهور با علما، فضلا و طلاب که در مدرسه فیضیه برگزارشد با اشاره به اینکه رئیس جمهور برخواسته از حوزه است، خطاب به حجت الاسلام والمسلمین روحانی اظهار داشتند: ما سخنرانی‌های شما را پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد امام(ره) به یاد داشته و از اذهان پاک نخواهد شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه‌های علمیه با تأکید بر تعامل راهبری شده میان حوزه و دولت اظهار داشتند: شما در این زمینه نقش ایفا کنید و حوزه نیز پاسخ‌گو می‌باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به حمایت مراجع عظام تقلید و مقام معظم رهبری از دولت و نظام ابراز داشتند: اگر تذکری در موضوعات گوناگون داده می‌شود، صرفا در راستای خیر خواهی و دلسوزی بوده و این مشخصه استقلال حوزه ‌های ماست.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع شهر مقدس قم پرداختند و فرمودند: قم موطن طلاب و روحانیون بوده  و جایگاه و عظمت آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه شهر مقدس قم محل تلاقی استان‌های متعدد در این کشور است، اظهار داشتند: قم پایگاه انقلاب بوده و و زائران بسیاری از سراسر ایران و جهان به این شهر می‌آیند.

ایشان تأکید کردند: امروز انتظار می‌رود کارهای مناسبی برای این شهر انجام بپذیرد؛ البته گام‌های خوبی در 36 سال پس از انقلاب اسلامی برداشته شده، اما کم است.

عضو جامعه مدرسین با اشاره به اینکه بهداشت، آب، بیکاری، اشتغال، مسکن،  و ... از مشکلات شهر مقدس قم است، یادآور شدند: از جنابعالی انتظار می‌رود به حرمت کریمه اهل بیت(علیهم السلام) به مشکلات شهر و استان قم رسیدگی کرده تا ما دیگر شاهد این تنگناها نباشیم.

معاون جامعه مدرسین حوزه‌های علمیه تأکید کردند: ما دوست داریم «روحانی» روحانیون خود پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر باشد.

مدیر حوزه‎های علمیه کشور با اشاره به اعتماد مردم نسبت به نظام و روحانیت، اظهار داشتند: مردم در انتخابات به عمامه شما اعتماد کرده و عاشق روحانیت هستند؛ پس با ارائه خدمات صادقانه این اعتماد را چند برابر کنید.

دیدگاه‌ها   

تهرانی
#1 تهرانی 1394-11-04 03:58
خدایا صدایت میکنم چون در این دنیا دیگر صدا به صدایی نمیرسه اما تو گفتی که شنوایی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.