سربازي امام عصر(عج) بزرگترين افتخار روحانيت است92/06/29

http://h-bushehri.ir/images/busshehri/zaman%2023.jpegمدير حوزه‌هاي علميه کشور فرمودند: مهم‌ترين نعمتي که خداوند به ما عنايت کرده، نعمت خدمت به عنوان سرباز امام زمان(عج) است.

حضرت  آيت‌الله سيدهاشم حسيني بوشهري در مراسم آغاز سال تحصيلي جامعة المصطفي العالميه ضمن تبريک مناسبت‌هاي دهه ولايت و آغاز سال تحصيلي جديد اظهار کردند: ما مشمول نعمت‌هاي فراوان خداوند هستيم و تنها هنري که بايد نشان دهيم، قدرشناسي از اين همه نعمت است.

ایشان افزودند: مهم‌ترين نعمتي که خداوند به ما عنايت کرده، نعمت خدمت به عنوان سرباز امام زمان(عج) است.

معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به اينکه اهل بيت(ع) سرمايه گرانبهايي هستند، بيان کردند: جامعة المصطفي زير سايه اهل بيت توانسته است اين همه طلاب خارجي را از سراسر جهان جمع کند.

آیت الله حسيني بوشهري با بيان اينکه اين مرکز زيرنظر رهبري قرار دارد، فرمودند: هنگامي که گزارشي از فعاليت‌هاي صدها فارغ‌التحصيل جامعة المصطفي را در سراسر جهان مي‌شنوم، بسيار خوشحال مي‌شوم.

ایشان تصريح کردند: خداوند اگر به کسي نعمتي داده، براي خودش حقي قائل شده است و شما بايد وظيفه خود را در مقابل خداوند به خوبي انجام دهيد و از اين فرصت‌هاي محدود استفاده کنيد.

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه عمر انسان کوتاه است، فرمودند: شما بايد استعدادها و نيازهاي کشور خود را نگاه کنيد و بر اساس آن برنامه‌ريزي کرده و به تحصيل علم مشغول شويد.

آیت الله حسيني بوشهري با اشاره به گزارش‌هايي که در مورد معيشت و بحث مسکن و مشکلات طلاب جامعه المصطفي به هيئت امنا ارائه مي‌شود، فرمودند: تلاش‌هايي براي رفع مشکلات انجام مي‌شود، ولي امکانات بسيار محدود است و شما هم بايد در کنار تلاش مسئولان صبر و تحمل داشته باشيد.

ایشان افزودند: خوشا به حال کسي که مشکلات را براي رسيدن به هدف تحمل کند و شما بايد به هدف عالي خود فکر کنيد.

مدير حوزه‌هاي علميه کشور با اشاره به اينکه ما اعتقاد داريم در مقابل تبليغات بيگانه يک نفر از شما با هزار نفر برابري مي‌کند، فرمودند: اگر سخني از دل و از دوستداران اهل بيت برآيد، ارزش آن از همه چيز بيشتر است.

ایشان با بيان اينکه غير از بحث علم بايد به پاکي و تقوا نيز اهميت داده شود، عنوان کردند: اگر مؤمن واقعا مؤمن باشد، همه از او حساب مي‌برند، کسي که از خدا نترسد از همه کس مي‌ترسد ولي کسي که از خدا بترسد، همه از او مي‌ترسند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.