سرمنشأ اسلام ناب محمدی (ص)، در غدیر خم رقم خورد93/07/23

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman%2020.jpegنماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری فرمودند: همانگونه که در صدر اسلام کفار نتوانستند به اهداف خود دست یابند در شرایط کنونی نیز استکبار جهانی به سبب وجود نعمت ولایت نمی‌تواند به اهداف شوم خود برسد.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» در جشن بزرگ عید غدیر خم در مصلای گناوه با  تبریک عید سعید غدیر خم، به جایگاه ولایت و اهمیت پیروی از آن پرداختند و اظهار کردند: سرمنشأ اسلام ناب محمدی (ص) و پیروی از خط ولایت، در غدیر خم رقم خورد.

ایشان با تأکید بر این نکته که خط و مسیر غدیر سرلوحه زندگی خود قرار دهیم خاطر نشان کردند: برای دست نیافتن دشمنان و بدخواهان به اهداف شوم خود و مصون ماندن اسلام ناب محمدی (ص) از آسیب‌ها، باید خط غدیر خم را که پیروی از خط ولایت است، سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه ولایت در جامعه اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد بیان کردند: پیام خطبه غدیر این است که جامعه اسلامی به رهبر نیاز دارد و ولایت و امامت در دین اسلام و جامعه اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه امامت و ولایت در جایگاه ولایت فقیه متجلی است، فرمودند: وجود ولایت، جامعه اسلامی را در مقابل کینه توزی و بدی‌های کفار و دشمنان محفوظ می‌دارد و امروز موضوع امامت و ولایت در جایگاه ولایت فقیه متجلی است.

ایشان با بیان اینکه ولایت فقیه ادامه راه ولایت و امامت است، افزودند: جامعه اسلامی و تاریخ شیعه همواره از رهبر و پیشوا برخوردار بوده و امروز نیز ولایت فقیه ادامه راه ولایت و امامت است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور، جایگاه ولایت در اسلام بلند مرتبه دانستند و فرمودند: اهمیت عید غدیر به عنوان بزرگترین عید پیروان تشیع به سبب جایگاه بلند مرتبه ولایت است.

ایشان با بیان اینکه ولایت در جامعه سبب مصون ماندن جامعه از ترفندها و اهداف کفار می‌شود تصریح کردند: همانگونه که در زمان پیامبر گرامی اسلام (ص) به سبب جایگاه ویژه ولایت و امامت کفار نتوانستند به اهداف خود دست یابند در شرایط کنونی نیز استکبار جهانی و پیروان اسلام آمریکایی هم به سبب وجود نعمت ولایت نمی‌تواند به اهداف شوم خود برسند.

ایشان غدیر را یک نعمت الهی دانستند و بیان کردند: خداوند نعمت‌های مادی و معنوی بی‌شماری را به انسان بخشیده که غدیر یکی از این نعمت‌های معنوی است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه رسالت و امامت نعمات بزرگی برای بشریت هستند خاطرنشان کردند: روز غدیر به سبب اعطای نعمت ولایت به مردم روز بزرگی است که باید جشن گرفته شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.