سرنوشت مملکت را به دست دلسوزان نظام و مردم بسپارید94/11/28

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%202.jpegنماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری فرمودند: مردم سعی کنند سرنوشت مملکت را به دست کسانی بسپارند که دلسوزان نظام و مردم باشند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» نماینده مردم استان بوشهر در جمع مردم دشتستان با تبریک ولادت دخت نبی اکرم(ص) فرمودند: معلمان و مدرسان در مراکز آموزشی از شاگردان خود امتحان می‌گیرند تا آنچه آموخته‌اند را مشاهده کنند اما خداوند آزمون بزرگی برای بشریت قرار داده است.

کاندیدای پنجمین دوره از مجلس خبرگان رهبری اظهار کردند: ما به آنچه در طول زندگی انجام می‌دهیم توجه نداریم و نمی‌دانیم در کجا قبول و یا مردود شده‌ایم.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور افزودند: اگر کارنامه گذشته خود را به‌دقت مشاهده کنیم به نتیجه مطلوبی خواهیم رسید که در مواقع حساس چه عکس‌العملی داشته باشیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم بیان کردند: صحنه‌های سخت، صحنه‌هایی است که برخی از افراد معمولی جامعه نمی‌توانند از عهده آن به‌خوبی برآیند، اما انسان‌های بزرگ تصمیمات خوبی می‌گیرند.

ایشان عنوان کردند: امنیت و آرامش در جامعه یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی است که خداوند به بندگان شایسته خود عطا کرده است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه مردم همیشه به اهل‌بیت عشق می‌ورزند، ابراز کردند: ارتباط با اهل‌بیت، شناخت اهل‌بیت و اطاعت از اهل‌بیت مهم‌ترین ارکانی است که افراد برای ارتباط با اهل‌بیت داشته باشند.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کردند: برخی افرادی که در ابتدای انقلاب در صحنه‌های مختلف حضور فعال داشتند، امروز در پست‌های حساس تغییر چهره داده‌اند.

مدرس حوزه علمیه با توجه به اینکه مردم باید روز هفت اسفند حضور حداکثری داشته باشند، تأکید کردند: از مردم ولایتمدار استان بوشهر می‌خواهم تا بار دیگر با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی بیایند و برای چندمین بار عهد و پیمان خود را نسبت به مقام معظم رهبری اعلام کنند.

آیت الله حسینی بوشهری اذعان کردند: مردم سعی کنند سرنوشت مملکت را به دست کسانی بسپارند که دلسوزان نظام و مردم باشند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.