سلفی‌ها مزدوران دشمنان اسلام هستند95/06/01

http://bushehri.net/images/0bushehri/za%2020.jpgعضو مجلس خبرگان رهبری فرمودند: تخریب مساجد توسط سلفی‌ها نشانگر این است که ‌آنان با اسلام و با مبانی دینی بیگانه‌‌اند و مزدوران دشمنان اسلام‌ هستند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در گفت‌وگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها در قم، با اشاره به اقدام شنیع سلفی‌ها در راستای تخریب مساجد شیعیان، اظهار کردند: تخریب مساجد توسط سلفی‌ها قبل از اینکه هدف خبیث آن‌ها را مشخص کند، نشانگر این است که ‌آنان با اسلام و با مبانی دینی بیگانه‌ هستند.

ایشان تخریب مساجد توسط سلفی‌ها را اقدام قبیحی دانستند و افزودند: تخریب مساجد توسط سلفی‌ها سند محکمی است که به جهانیان ثابت می‌کند سلفی‌ها ارتباطی با اسلام ندارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه دادند: انجام اقدامات ضداسلامی مانند تخریب مساجد، تخریب قبور مطهر ائمه(ع)، ‌تخریب قبور اولیای الهی، صلحا و شهدا و ... توسط سلفی‌ها، نشان‌‌دهنده این است که آنان مزدوران دشمنان اسلام‌اند.

ایشان با بیان اینکه دشمنان اسلام و مسلمانان، سلفی‌ها را در بین مسلمانان نفوذ داده‌اند تا اهداف معاندانه خود را پیاده کنند، اضافه کردند: یکی از اهداف دشمن از ایجاد تشکل سلفی‌ها و نفوذ ‌دادن آنان در بین مسلمانان این است که در دنیا موج اسلام هراسی ایجاد کند.

برخی از کشور‌های معاند، پول و سایر امکانات لازم را در اختیار سلفی‌ها قرار می‌دهند تا سلفی‌ها به نیابت از آنان در بین مسلمانان و در کشور‌های اسلامی اختلاف افکنند و اتحاد مسلمانان را خدشه‌دار کنند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه مکتب تشیع در طول تاریخ فراز و فرود‌های بسیاری داشته است اضافه کردند: شیعیان همواره مظلوم بوده‌اند و با مظلومیت به این نقطه از تاریخ رسیده‌اند.

امامان شیعیان هم در مدتی از دوران حیاتشان زیر ظلم طاغوتیان زمان خود به سر برده‌اند، زندان رفته‌اند و مورد اذیت و توهین قرار گرفته‌اند ولی هیچ‌گاه نام و عظمت شیعیان از بین نرفته است و برخلاف خواست دشمنان اسلام، روز به روز شاهد افزایش عظمت شیعیان در سطح جهان هستیم.

انقلاب اسلامی ایران در پرتو نام اسلام، اهل‌بیت و مکتب تشیع به ثمر نشسته است که امروزه تبدیل به یک الگوی جهانی شده است.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری با بیان اینکه باید با تلاش هر چه بیشتر در راستای افزایش آبادانی معنوی مساجد داخل کشور اقدام کنیم، فرمودند: در سال‌های اخیر رشته‌هایی برای تربیت مخصوص امامان جماعات مساجد تعریف شده است که امیدواریم با ساماندهی بیشتر، این رشته‌ها در حوزه‌های علمیه قابل اجرا شود و اینگونه به آبادانی بهتر و بیشتر مساجد کمک کنیم.

دیدگاه‌ها   

کریمی تهران
#1 کریمی تهران 1397-12-23 11:34
سلام و خسته نباشید
مسلمان ها دیر به فکر افتادند باید خیلی زودتر صف خودشان را از سلفی ها و داعشی ها جدا می کردند انقدر این ملت کور مردم را سر بریدند انقدر به اسم اسلام خون ریختند که در ذهن مردم به عنوان مسلمان شناخته شدند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.