سیره ائمه اطهار(ع) چراغ راه شیعیان است93/07/20

http://www.bushehri.net/images/41/1245.jpgمدیر حوزه‎های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه محبت واقعی در فرهنگ شیعه نهفته است، سیره ائمه اطهار(ع) را چراغ راه شیعیان خواندند.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته»، همزمان با دهه ولایت و میلاد امام هادی(ع)، در مراسم آغاز طرح توسعه حسینیه قمی‎ها در جوار بارگاه ملکوتی رضوی، با تبریک دهه ولایت و تأکید بر ضرورت الگو گیری از ائمه اطهار(ع) فرمودند: محبت واقعی در فرهنگ شیعه نهفته است و سیره پیشوایان ما بهترین الگو در فعالیت‎های اجتماعی  است؛ لذا سیره ائمه معصوم(ع) چراغ راه هر شیعه ای است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به منش و رفتار امامان معصوم(ع) تا قبل از عصر غیبت، ابراز داشتند: ائمه اطهار(ع) در منش با یکدیگر تفاوت داشته‎اند، به طور مثال هر کدام از این بزرگواران به شیوه‎های گوناگون به تربیت شاگردان پرداخته‎اند.

ایشان با اشاره به فشارهای حکومت‎های مخالف اهل بیت(ع) در هر عصر، فرمودند: کسانی که زندگی خود را در مسیر امام عصر(عج) و آسایش زائران علی بن موسی الرضا(ع) هزینه می‎کنند، از یاران اهل بیت(ع) به شمار می‎روند.

مدیر حوزه‎های علمیه سراسر کشور تصریح کردند: حضرت ثامن الحجج(ع) خود متکفل زائرینش است و توجه ویژه‎ای به زائری که به شهر و حرم ایشان وارد می‎شود، دارد.

ایشان همچنین با تقدیر از خیرینی که برای توسعه این مکان فرهنگی تلاش نموده‎اند، از توجه مراجع عظام تقلید برای ایجاد فضایی مناسب و در شأن زائرین امام رضا(ع) قدردانی کردند.

دیدگاه‌ها   

علیمی
#1 علیمی 1394-11-16 10:24
من دو تا از رفیقام هم چنین خصلت هایی دارند اما نمی تونم ترکشون کنم بهشون وابسته شدم خدا کمکم کنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.