شبکه های ماهواره ای مفاسد فراوانی دارند93/04/27

http://www.bushehri.net/images/namazjome/85745452%202.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، بیان داشتند: تروریست ها در عراق و دیگر کشورها دین و آیینی هم ندارند و به صغیر و کبیر رحم نمی کنند؛ البته پس از صدور فتوای مرجعیت شیعه در عراق شاهد بودیم که ماشین کشتار داعش و اربابانشان متوقف شده است.

امام جمعه قم امروز در خطبه نخست نماز جمعه قم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد اظهار کردند: رعایت تقوا و حفظ آن به ویژه در ماه رمضان اهمیت فراوانی دارد.

ایشان افزودند: ارتکاب گناه و معصیت علاوه بر اینکه عاملی برای حبط اعمال می شود، مشکلات زیادی را هم در همین دنیا پیش پای انسان می گذارد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه برخی افراد در شب های ماه مبارک رمضان تا سحر بیدارند ولی به گناه مشغول می شوند تصریح کردند: مشاهده برنامه های فاسد شبکه های ماهواره ای از آن جمله است.

امام جمعه قم ادامه دادند: شبکه های ماهواره ای مفاسد فراوانی دارند و باید دقت داشته باشید ارتکاب و آلوده شدن به گناهان جدید، بلاهای جدیدی را هم متوجه فرد و جامعه می کند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم به فرا رسیدن شب قدر اشاره کردند و فرمودند: باید قدر این منزلت بزرگ را بدانیم و از شب زنده داری های خود بهره وافی و کافی را ببریم.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین به هفته اعتکاف و هفته ایتام اشاره و عنوان کردند: کمک به نیازمندان یکی از بزرگ ترین کارهای خیر و اعمالی است که به ویژه در ماه رمضان نسبت به آن توصیه شده است.

ایشان در خطبه دوم با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار مردم بی دفاع این منطقه خاطرنشان کردند: اخبار حوادث تلخی که این روزها از غزه می رسد قلب امت اسلامی را به درد می آورد.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور افزودند: غاصبان صهیونیست از زمین، دریا و هوا به مردمی مظلوم و بی دفاع حمله ور شده اند و بر اثر جنایات آنها، تا امروز چند صد نفر به شهادت رسیده و هزاران نفر هم مجروح شده اند.

ایشان اضافه کردند: وحشی گری های رژیم ظالم و ستمگر صهیونیستی غمی جانکاه بر قلب امت اسلامی نهاده و هر آزاده ای را در گوشه و کنار جهان به ماتم نشانده است.

دیدگاه‌ها   

صادقی
#4 صادقی 1394-11-22 16:13
مردم نشان دادند که زیر بار زور نخواهیم رفت ما تا آخر ایستاده ایم
نقل قول کردن
ضمیری علی
#3 ضمیری علی 1394-11-21 17:56
باز هم خواهم آمد تا بارهبرم بیعتی تازه کنم
نقل قول کردن
saeed khany
#2 saeed khany 1394-11-21 10:11
emsal ham miaeym ta ali ra tanha nagozarim
نقل قول کردن
یاوری
#1 یاوری 1394-11-21 04:30
ملت ایران اکثریت عاشق نظام و رهبری هستند اگر گروهی کم کاری می کنند دلیل کم شدن این عشق نیست ما تا پای جان ناقابلمان ایستاده ایم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.