شرح وظایف مرکز آموزش‎های کاربردی دانش آموختگان حوزه ابلاغ شد93/11/28

http://bushehri.net/images/boshehri_hokm_l91_185277.jpgمدیر حوزه‎های علمیه کشور شرح وظایف و آئین نامه مرکز آموزش‎های کاربردی دانش آموختگان را ابلاغ کرد.

از سوی حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»، مدیر حوزه‎های علمیه سراسر کشور، مصوبات جلسه هفتاد و ششم شورای معاونین جهت اطلاع و اجرا، ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش، یکی از مصوبات این جلسه، شرح وظایف مرکز آموزش‎های کاربردی دانش آموختگان (ویژه سازمان ها و نهادهای اجرایی) است که طراحی و پیشنهاد نظام جامع آموزش‎های کاربردی دانش آموختگان، نیازسنجی و تعیین خلأهای مهارتی و کاربردی دانش آموختگان، تهیه و تدوین برنامه آموزش‎های کاربردی و مهارتی و توانمندی دانش آموختگان حوزه بر اساس نیاز سنجی، برگزاری دوره‎های آموزشی و مهارتی در چارچوب برنامه آموزشی به صورت حضوری و غیرحضوری، ایجاد ارتباط و تعامل با سایر معاونت‎ها جهت ایجاد هماهنگی در اجرا و استفاده از ظرفیت‎های آنها در راستای تحقق اهداف، استفاده از شبکه‎های اطلاع رسانی و پایگاه‎های اینترنتی موجود جهت ارائه برنامه‎های آموزشی و مهارتی و ... بخشی از این شرح وظایف می‎باشد.

در بخشی از  آئین نامه اجرایی مرکز آموزش‎های کاربردی دانش آموختگان نیز آمده است:

در راستای اجرای بند 6 شرح وظایف معاونت امور طلاب و دانش آموختگان، و به منظور ارتقاء سطح مهارت و تقویت توانمندی‎های طلاب و دانش آموختگان و نیز شاغلین حوزوی در سازمانها و نهادها، مرکز آموزش‎های کاربردی دانش آموختگان (ویژه سازمان ها و نهادهای اجرایی) در حوزه که از این پس «مرکز آموزش» نامیده می‎شود؛ در چارچوب این آیین نامه، فعالیت می‎نماید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.