شرکت پایانه های نفتی ایران الگوی اقتصاد مقاومتی است95/01/17

http://bushehri.net/images/01/20/999999999/3848_orig.JPGحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»، شرکت پایانه های نفتی ایران را الگوی اقتصاد مقاومتی خواندند و افزودند: مجموعه تلاش هایی که در این شرکت انجام می شود، موجب رونق اقتصادی کشور خواهد شد.

  نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با مدیرعامل و برخی مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران، یادآور شدند: به رغم وجود برخی مشکلات و کارشکنی ها توسط دشمنان نظام، اما در نهایت پیروز واقعی، ملت ایران خواهند بود.

ایشان ادامه دادند: با وجود درایت مقام معظم رهبری و مسئولان و تلاشگران صنعت نفت، ملت ایران از تمام موانع عبور خواهد کرد.شرکت پایانه های نفتی ایران الگوی اقتصاد مقاومتی است

مدیرحوزه های علمیه کشور در این نشست که حجت الاسلام موسی کمالی، امام جمعه خارگ ایشان را همراهی کرد، وجود روحیه همدلی و وحدت بین تمامی مسئولان را زمینه ساز و رمز توفیق های برجسته در نظام اسلامی خواندند و تصریح کردند: از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون آنچه که ما پیش برده ایم در سایه همدلی ها بوده است و اگر این همدلی ها شکل بگیرد و استمرار یابد، می توان شاهد انجام کارهای بزرگ در حوزه های مختلف بود.

آیت الله حسینی بوشهری اظهار امیدواری کردند: با تلاش شبانه روزی کارکنان صنعت نفت، تنگناهای کشور مرتفع بشود و با تحول و رونق اقتصادی در کشور، آثار زیانبار تحریم ها برطرف شود.

ایشان ادامه دادند: با همتی که عزیزمان در صنعت نفت، در بخش تولید و صادرات دارند، به حول قوه الهی، تمامی توطئه های دشمنان در زمینه های مختلف اقتصادی خنثی خواهد شد.

دیدگاه‌ها   

ناظری
#4 ناظری 1394-12-25 11:07
عشق است فقط لر
نقل قول کردن
علوی
#3 علوی 1394-12-23 17:26
سخن زیبایی بود
نقل قول کردن
lor
#2 lor 1394-11-27 07:00
lorha behtarin ensanhaye iran hastand mehraban sade del va mehmanpazir hamin sade dely anha baese soestefade mardom shode
نقل قول کردن
علی
#1 علی 1394-11-26 21:12
حالا فهمیدم چرا اینهمه برای این قوم جک ساخته اند دشمن چه میکند و ما چه ساده ایم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.