شهرداري کارهاي عمراني خود را با فعاليت‌هاي فرهنگي همسو کند92/07/11

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman%209.jpegعضو شوراي عالي حوزه هاي علميه فرمودند: شهرداري راساً متولي کارهاي فرهنگي نيست ولي بايد کارهاي عمراني و آباداني خود را با فعاليت‌هاي فرهنگي همسو کند و در واقع حرکت‌هاي عمراني مکمل حرکت‌هاي فرهنگي باشند.

حضرت آيت‌الله سيد هاشم حسيني بوشهري دیروز در ديدار محمد دلبري شهردار کلانشهر قم و جمعي از معاونين شهرداري اظهار داشتند: مسئوليت جديد را که با اعتماد اعضاي شوراي شهر قم اتفاق افتاد را تبريک عرض مي‌کنم و خوشحال شدم که شخصيتي که داراي سابقه خوب اجرايي است و در مدت زمان کمي توانسته نور اميد و نشاط را در دل مردم شهر کريمه اهل بيت (س) ايجاد کند مجدداً براي اين سمت برگزيده شد.

ایشان با بيان اينکه شهردار در کشورهاي پيشرفته از جايگاه والايي برخوردار است ابراز داشتند: شهرداران در واقع کليددار شهرهاي بزرگ هستند و از منزلت اجتماعي بالايي برخوردار هستند و بسياري از مسائل شهري توسط مديريت شهري انجام مي‌شود و اميدواريم در شهر قم نيز با توانايي‌هايي که در شما هست به اين نقطه برسيم.

مدير حوزه‌هاي علميه کشور با اشاره به اينکه مدت دو سال کار و فعاليت آقاي دلبري در شهرداري قم تجربيات گرانقدري را براي وي به همراه داشته است اظهار داشتند: مطمئناً با بررسي اقدامات گذشته و آسيب‌شناسي امور انجام شده و همچنين با همراهي شوراي شهر و ساير ارگان‌هاي استان مي‌توانيد بيش از پيش موفق بوده و کارهاي بزرگ‌تري را به ثمر بنشانيد.

آيت‌الله حسيني بوشهري با اشاره به ديدارهاي اخير شهردار کلانشهر قم با مراجع تقليد تصريح کردند: در اين ديدارها هر کدام از مراجع معظم تقليد به نحوي از خدمات شما تقدير کردند و اين مسئله سرمايه بزرگي است که در کشور بسيار کم مورد است و بايد قدردان آن باشيد.

ایشان ادامه دادند: شهرداري راساً متولي کارهاي فرهنگي نيست ولي بايد کارهاي عمراني و آباداني خود را با فعاليت‌هاي فرهنگي همسو کند و در واقع حرکت‌هاي عمراني مکمل حرکت‌هاي فرهنگي باشند.

عضو خبرگان رهبري با اشاره به اينکه روان‌سازي رفت و آمد و ايجاد تسهيلات براي رفاه شهروندان وظيفه مهم شهرداري است بيان داشتند: زيباسازي شهر و ايجاد فضاهاي سبز و پارک‌ها و مناظر طبيعي در مردم ايجاد رضايت و نشاط مي‌کند، راه‌اندازي کاروان گل در شهر نيز از برنامه‌هاي قابل توجه بود که نشاط و شادابي را به مردم منتقل کرد ولي بايد توجه داشت که اين کارها نزد مردم اصراف تلقي نشود و احساس منفي به افراد دست ندهد.

معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم  مراجعات مردم به شهرداري را دغدغه ديگر مردم دانستند و فرمودند: از افرادي که حسن خلق دارند و با گرمي و به صورت عاطفي با مردم سخن مي‌گويند براي پاسخگويي استفاده کنيد که اين مساله مي‌تواند سهم به‌سزايي در افزايش رضايت از عملکرد مجموعه مديريت شهري را در مردم به همراه داشته باشد.

ایشان در پايان با اشاره به اينکه اميدواريم با حضور آقاي دلبري در سال‌هاي آينده شاهد تحول عظيم در شهر کريمه اهل بيت(س) باشيم خاطرنشان کردند: اين خواسته بزرگ نشان از همت بلند شما دارد، شما نيز حوزه را مشوق خود بدانيد و اين مسئله وظيفه ما و ساير حوزويان است که قدرشناس زحمات مديريت شهري باشيم و در مجالس عمومي و خصوصي زبان به ستايش عزم و اراده شما باز کنيم و اميدواريم اين زحمات مورد رضايت و خشنودي کريمه اهل بيت(س) و امام زمان‌(عج) قرار گيرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.