شیعیان اجازه اهانت به عتبات را نمی‌دهند 93/04/03

http://www.bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/8557.JPGحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» پیش از ظهر دیروز طی سخنانی در مسجد اعظم قم فرمودند:از جمله تهدیدات بزرگ دنیای امروز و روحانیت، مسئله تهاجم فرهنگی و ماهواره‌ها و شبکه‌های منحرف است که متاسفانه اقدام به کانالیزه کردن شبهات در فکر و روح جوانان می کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور یادآور شدند: از دیگر تهدیدات بزرگ دنیای اسلام، قداره‌بندهایی هستند که در سوریه و عراق به دنبال رقم زدن جنایاتی مثل حادثه کربلا هستند. آنها کیان اسلامی را به خطر انداخته‌اند و امروز داعیه جنگ علیه شیعیان و تخریب سامرا، نجف و کربلا را دارند، اما مطمئن باشند که ملت هوشیار عراق و شیعیان و مرجعیت آگاه و همیشه در صحنه اجازه این جسارت‌ها را به آنها نخواهد داد و همه حوزه‌های علمیه پشتیبان مقام معظم رهبری و مرجعیت قم و نجف است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم تصریح کردند: دشمن به دنبال اجرا و تکمیل پروژه اسلام‌هراسی است و در این راه بیشترین استفاده‌ها را از این گروه‌های تکفیری می‌کند، ولی خوشبختانه با ندای مرجعیت آگاه عراق، بیش از 2 میلیون نفر به صف لبیک گویان به ندای مرجعیت شیعه پیوستند و امروز ما نیز با حمایت از مراجع عظام شیعه و مقام معظم رهبری و بزرگانی چون آیت‌الله‌العظمی مکارم‌شیرازی که پیشکسوت مسیر مبارزه با گروه‌های منحرف در اسلام هستند، در مقابل دشمنان می‌ایستیم.

مدیر حوزه های علمیه کشور در پایان عنوان داشتند: حوزه علمیه شیعه بیدار است و همیشه پشت سر مقام معظم رهبری و مرجعیت، برای حفظ اسلام، نظام و کیان اسلامی از هیچ کوشش و ایثاری دریغ نمی‌کند و بر مبلغان حوزوی لازم است که این شعار را در سراسر کشور طنین  انداز کنند.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.