صهیونیست ها آشفته اند93/04/23

http://www.bushehri.net/images/zamanmmm/14.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به این که موشک های فلسطینی خواب شیرین اسرائیلی ها را تلخ کرده اند، فرمودند: نمی توان گرایش خاص برخی گروه ها فلسطینی را به حساب همه فلسطینیان نوشت و از حمایت آن ها دست کشید. 

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه با اشاره به شلیک ده ها فروند موشک توسط گروه های فلسطینی به مناطق صهیونیست نشین، ابراز داشتند: خوشبختانه امروز فلسطینیان با امکانات مختصری که در اختیار دارند، خواب خوش را از اسرائیلی ها گرفته اند.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»افزودند: شلیک موشک به مناطق صهیونیستی نشین علاوه بر این که شهرهای مختلف این رژیم جعلی را مورد هدف قرار می دهد، تسلی بخش آلام کودکان، زنان و ستم دیدگان فلسطینی که زیر آماج حملات بمباران های اسرائیلی قرار دارند نیز می باشد.

امام جمعه قم ابراز امیدواری کردند: با مقاومت ستودنی مردم فلسطین که آرمان های بلندی دارند و حمایت جهان اسلام، این بار نیز فلسطینیان اراده خود را در مقابل رژیم صهیونیستی به اثبات برسانند و دشمن را وادار به عقب نشینی کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به این که برخی می گویند با توجه به اتخاذ سیاست های غلط و اقدامات نامناسب برخی گروه های فلسطینی علیه سوریه و جبهه مقاومت، نباید از آن ها دفاع کرد؟ تصریح کردند: ممکن است برخی گروه های فلسطینی اهداف و برنامه خاصی را دنبال کند، اما این مسئله با حمایت از مظلومیت مردم فلسطین و کودکان و زنان که مورد حملات دشمن قرار می گیرند، متفاوت است.

مدیر حوزه های علمیه کشور در پایان تاکید کردند: نمی توان نگاه، سلایق و گرایش خاص برخی مجموعه های فلسطینی را به حساب همه فلسطینیان نوشت و از حمایت آن ها دست کشید.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.