ضد ارزش ها به ارزش تبدیل شده است95/05/02

http://bushehri.net/images/namazjome/76d5b7ae-9a78-4efa-aae9-6ecd3b953fcc.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» امام جمعه قم دیروز در خطبه های عبادی و  سیاسی نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، فرمودند: یکی از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر است که آثار خوب بسیاری دارد اما امروز این واجب فراموش شده است.

ایشان افزودند: افراد یک جامعه ایمانی و انقلابی باید به مسؤولیت اجتماعی خود آگاهی داشته و عمل کنند، امروز پس از 38 سال از پیروزی انقلاب در سطح جامعه ناهنجاری می بینیم و موارد منکر متعدد است اگر مردم بر اساس فرمایش پیامبر عمل کنند فضای جامعه عوض می شود.

امام جمعه قم با بیان این که متأسفانه ضدارزش ها به ارزش تبدیل شده است، اظهار داشتند: فضای جامعه باید افراد را به ارزش ها دعوت کند، پیامبر(ص) می فرماید اگر افراد بی تفاوت باشند زمانی می رسد که جای منکر و معروف عوض شده و افراد به جای امر به خوبی به بدی ها امر می کنند؛ امر به معروف ضامن حفظ و بقای ارزش ها است.

ایشان با اشاره به 5 مرداد سالگرد اقامه نماز جمعه در تهران ادامه دادند: شاید روزی که حضرت امام این حکم را صادر کردند کسی به عظمت نماز جمعه در فضای پس از انقلاب توجه نداشت اما امروز نماز جمعه در سراسر کشور گسترش پیدا کرده است، در شرایط گوناگون خطبه های نماز جمعه و حضور پررنگ مردم جلوی توطئه ها و فتنه ها را گرفت.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که رهبر معظم انقلاب فرمودند که نماز جمعه قلب فرهنگی شهر است، ابراز داشتند: از تمام مردم باید به دلیل حضور پررنگ تشکر کرد، برای شرکت در نماز جمعه باید فرزندان را تشویق کنیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.