ضرورت شناسایی نیازهای تربیتی جامعه از سوی طلاب 92/04/19

 http://h-bushehri.ir/images/tafresh/11_160633.jpgمدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به لزوم شناسایی نیازهای تربیتی و نقش برجسته حوزه در ارائه الگوی کامل اخلاقی، بیان کردند: تعلیم و تربیت اسلامی با هویت حوزه عجین است.

آیت‌الله سید هاشم حسینی‎بوشهری در نشستی با اعضای هیئت مدیره انجمن تعلیم و تربیت اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشتند: رسالت این انجمن با هویت حوزه عجین شده و آن را رقم می‌زند.

ایشان با بیان اینکه اساتید و متخصصان باید نیازهای تربیتی را شناسایی کنند تصریح کردند: امروز با توجه به وجود 400 مدرسه علمیه و تحصیل هزاران طلبه فاضل، بهترین ظرفیت برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های انجمن تعلیم و تربیت با همکاری معاونت تهذیب حوزه‌ فراهم است که باید از آن به خوبی بهره برد.

مدیر حوزه‌های علمیه سرار کشور یادآور شدند: کارشناسان باید آسیب‌های تربیتی را شناسایی و جمع آوری کرده و در ادامه با بهره‌مندی از اساتید و فضلای آگاه در این عرصه آنها را برطرف سازند.

عضو خبرگان رهبری نقش حوزه در ارائه الگوی تربیتی کامل به جامعه را مهم دانستند و فرمودند:‌ ارائه و معرفی الگوهای برتر در عرصه تعلیم و تربیت کار ارزشمندی است چرا که انسان برای تکامل، نیازمند الگوبرداری است.

ایشان خطاب به اعضای انجمن تعلیم و تربیت حوزه فرمودند:‌ طرح‌ها و برنامه‌های مطالعاتی شما باید در اختیار معاونت‌های تهذیب و آموزش حوزه‌ قرار گیرد تا با تعامل و همکاری بیشتر در راستای تکامل و الگو قرار گرفتن آنها گام های بلندی برداشته شود.

عضو شوراي عالي حوزه‎هاي علميه افزودند: تلاش، تعامل و ارائه طرح‌های عملیاتی از مهمترین وظایف انجمن تعلیم و تربیت حوزه است، حوزه باید بتواند نیازهای تعلیمی و تربیتی جامعه به ویژه در عرصه آموزش و پرورش را برطرف سازد.

آیت الله حسینی‏‎بوشهری با تقدیر از فعالیت‌های انجمن تعلیم و تربیت اسلامی حوزه خاطرنشان کردند: در کنار کارهای گسترده‌ای که در حوزه انجام گرفته است کارهای انجام نشده فراوانی نیز وجود دارد که حضور کارشناسان در این انجمن نقش زیادی در تعدیل آنها دارد.

دیدگاه‌ها   

نقوی راد
#2 نقوی راد 1394-12-24 18:13
سلام بر آیت الله حسینی بوشهری بنده به شما رای دادم ما منتظر تغییرات شگرفی در وضعیت اقتصادی به نفع مردم هستیم .هر وقت توی کشور نیازی بوده مردم با جان و مال آبرو شرافتشان آمده اند .حالا نوبت شماست.اگر کم کاری کنید به خدا قسم روز قیامت ازتون نمیگذریم.اولین اولویت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم. بخدا قسم از خجالت سرم جلوی زن و بچم پایینه
نقل قول کردن
مجید
#1 مجید 1394-12-24 10:04
مرگ برآمریکا،مرگ براسراییل مرگ برنابودگران خیروخوبی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.