ضلالت شاه در اوج قدرت93/03/15

http://www.bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/IMAGE634595499777812500.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور طی سخنانی درباره ضلالت شاه در اوج قدرت شاهنشاهی تصریح کردند: شاه در 15 خرداد سال 1342 تصور می کرد کار امام راحل(ره) با تبعید پایان یافته است، اما عنایات الهی بر این قرار گرفت که شاه در اوج قدرت، با شعارهای مردم از کشور اخراج شود و کاری از حامیانش نیز ساخته نشود و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی قهرمانانه وارد کشور شود و مورد استقبال قرار گیرد.

آیت الله حسینی بوشهری یادآور شدند: ملت عزیز ایران و همان پابرهنگان مکتب امام(ره) در زمان ارتحال ایشان نیز بدرقه باشکوه تری از استقبال ایشان در 22 بهمن، از خود به نمایش گذاشتند.

امام جمعه م قم تصریح کردند: امام خمینی(ره) در طول 10 سال مدیریت سیاسی و رهبری،  در جایگاه ولایت فقیه، آنچنان در دل ها نفوذ کرد که صحنه های به یاد ماندنی در مراسم تشییع هیچ گاه از یادها نخواهد رفت.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان خاطرنشان کردند: امروز نیز انقلاب اسلامی به سکانداری مقام معظم رهبری، آزمایش ها و وقایع بسیاری را گذرانده و در تمام موارد سربلند بوده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.