طرح ميثاق طلبگي در طول سال تحصيلي حوزه ادامه مي يابد94/05/21

http://bushehri.net/images/busshehri/9/1/IMG09551106.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» فرمودند: با توجه به اهميت موضوع طرح ميثاق طلبگي، درصدد برپايي اين طرح در طول سال تحصيلي براي طلاب سطوح مختلف هستيم.

مدير حوزه‎هاي علميه کشور در گفت و گو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها تصريح کردند: با توجه به اين که چند سالي از عمر طرح ميثاق طلبگي نگذشته است، به دست آوردهاي خوب رسيده ايم و اکنون در حال برنامه ريزي چگونگي برگزاري اين طرح در طول سال تحصيلي مي باشيم.

آيت الله حسيني بوشهري افزودند: ان شاءالله اين طرح ابتدا در قم و با توجه به اينکه طلاب در روزهاي هفته مشغول درس و بحث مي‎باشند، در قالب يک اردوي توجيهي طي روزهاي پنجشنبه و جمعه با حضور اساتيد برجسته به منظور پاسخ گويي به سوالات، ابهامات، شبهات و نشان دادن هر چه بهتر راه و رسم طلبگي برگزار شود.

معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم بيان داشتند: حوزه هر چقدر در روزها و ماه هاي آغازين  براي طلاب جديدالورود در مقوله آداب و رسم طلبگي سرمايه گذاري کند بدون ترديد ضرر نخواهد کرد، معتقد هستيم طلبه هايي که با آگاهي، بينش و روشني قدم درمسير حوزه بگذارند بدون هيچ دغدغه و نگراني مسير را تا انتها ادامه خواهند داد.

مديرحوزه هاي علميه کشور در ادامه از ساخت اردوگاه دائمي براي اين طرح خبر دادند و عنوان کردند: در صورتي که وضعيت و امکانات مالي حوزه مناسب گردد،  ساخت چنين اردوگاهي را در دستور کار داريم و در حال حاضر حجت الاسلام و المسلمين رباني، مدير مرکز خدمات حوزه با جديّت پيگير ساخت چنين مجموعه اي است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.