عدم اجرای حکم شیخ نمر به نفع عربستان است93/08/03

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman%2016.jpegحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته»  ابراز داشتند: امروز در کشورهای مختلف شاهد برپایی تجمعات اعتراضی نسبت به صدور این حکم هستیم که عربستان باید با استدلال و منطق در خصوص این حکم توضیح دهد و اینکه باید به حقوق شیعیان در این کشور احترام گذاشت.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به خشم ملت‌های مسلمان در خصوص صدور حکم اعدام شیخ نمر فرمودند: دولت عربستان باید از اجرای این حکم دست بردارد، چرا که این امر به نفع این کشور است.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، بعد از ظهر جمعه در حاشیه برپایی تظاهرات نمازگزاران جمعه قم علیه حکم اعدام شیخ نمر در گفتگو با خبرنگاران در سخنانی اظهار داشتند: امروز مردم همیشه در صحنه قم در جهت محکوم کردن حکم اعدام شیخ نمر این عالم بزرگوار راهپیمایی کردند تا گامی در جهت احقاق حقوق این عالم شیعی بردارند.

ایشان ابراز داشتند: امروز در کشورهای مختلف شاهد برپایی تجمعات اعتراضی نسبت به صدور این حکم هستیم که عربستان باید با استدلال و منطق در خصوص این حکم توضیح دهد و اینکه باید به حقوق شیعیان در این کشور احترام گذاشت.

امام جمعه قم عنوان کردند: شیخ نمر امروز به جرم حق گویی و بیان حقیقت محکوم به اعدام شده است اما کسانی که این حکم را صادر کردند باید بدانند که این عالم فرزانه در کشورهای اسلامی و منطقه پیروان و طرفداران فراوانی دارد که در برابر این حکم سکوت نخواهند کرد.

آیت الله حسینی بوشهری از مجامع بین المللی خواست تا همانند سایر موارد حقوق بشری که وارد صحنه می‌شوند در این زمینه نیز واکنش نشان دهند و از اجرای حکم اعدام شیخ نمر جلوگیری کنند.

ایشان با اشاره به خشم ملت‌های مسلمان در خصوص صدور حکم اعدام شیخ نمر فرمودند: دولت عربستان باید از اجرای این حکم دست بردارد و به خواسته علمای بزرگ دنیای اسلام در این زمینه توجه کند چرا که این امر به نفع این کشور است.

دیدگاه‌ها   

ولادت امام محمدباقر
#1 ولادت امام محمدباقر 1395-01-20 07:24
دلم پر مى ‏زند امشب براى حضرت باقر
كه گويم شرحى از وصف و ثناى حضرت باقر
نديده ديده ى گيتى به علم و دانش و تقوا
كسى را برتر و اعلم به جاى حضرت باقر
ولادت امام محمدباقر (ع) مبارك باد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.