علم باید در راه خیر صرف شود 93/05/20

http://www.bushehri.net/images/busshehri/7/90259362853170481233.jpgنماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری فرمودند: علمی که موجب خداشناسی، مسوولیت‌شناسی و دشمن‌شناسی نشود علم نیست.

حضرت آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری«دامت برکاته» در بخش دلوار  با اقشار مختلف مردم و مسوولان این بخش در مصلی نماز جمعه دلوار دیدار و در جمع آنان سخنرانی کردند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در این مراسم ادامه دادند: بنا به فرموده امام صادق(ع) خروجی علم اگر خداشناسی را زیاد نکند، موجب شکر نعمت و نعمت‌شناسی نشود، مسوولیت‌شناسی و مسوولیت‌پذیری را یاد ندهد و علمی که دشمن‌شناسی را نیاموزد علم نیست.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری افزودند: باید بدانیم در این دنیا چه وظیفه‌ای داریم و در علمی که دنبال می‌کنیم خدا از ما چه می‌خواهد و ندانستن این دو مطلب موجب می‌شود که ما در زندگی‌مان در دنیا همیشه از مسوولیت فرار می‌کنیم ولی خوب است بدانیم که خداوند از ما مسوولیت‌پذیری می‌خواهد.

استاد سطوح علی حوزه علمیه قم اضافه کردند: مجدانه پیگیر تأسیس حوزه علمیه شهر دلوار بوده‌ام و از مسوولان بخش نیز تقاضا دارم در تحقق این مهم همت لازم را داشته باشند.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری بعد از سخنرانی دیداری با مسوولان بخش دلوار در دفتر امام جمعه داشتند.

در این نشست حجت‌الاسلام زاهددوست امام جمعه دلوار با ارائه عملکرد چند ساله دلوار و بیان مشکلات گفت: نبود فضای مناسب برای برگزاری مراسم بزرگ، احداث خانه عالم و حل موضوع کالای ملوانی، ساخت موج‌شکن  در ساحل دلوار و مشکلات آب روستاهای بخش دلوار را از مشکلات معیشتی  مردم این بخش عنوان کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.