علما مرزبانان فکر و اندیشه در نظام اسلامی هستند95/03/15

http://bushehri.net/images/0000/2/1/232/57555/IMG16434645.jpgعضو خبرگان رهبری فرمودند:علما در تمام صحنه های دفاع از حق و حقیقت در جامعه حضور دارند و به عنوان مرزبانان نظام و انقلاب ایفای نقش کردند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در آیین تقدیر و تکریم از حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی یوسفی غروی که از سوی انجمن تاریخ پژوهی حوزه برگزار شد، علما را مرزبانان فکر و اندیشه نظام اسلامی دانستند و اظهارداشتند: علمای شیعه مرزبانان عرصه فرهنگ و اخلاق و دین هستند و در راه حق و عدالت، استوار و پابرجا ایستاده‌اند تا حق شیعیان پایمال نشود.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزودند: علما در تمام صحنه های دفاع از حق و حقیقت در جامعه حضور دارند و به عنوان مرزبانان نظام و انقلاب ایفای نقش کردند که نمونه آن حرکت و تفکر اسلامی امام خمینی(ره) است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه إِنَّمَا یخْشَی اللّه مِنْ عِبَادِهِ الْعُلَمَاءُ بیان داشتند: خدا ترسی از ویژگی های ممتاز علما است و علت طول عمر علما و مراجع معظم تقلید خدا ترسی و تلاش در مسیر بندگی و علم آموزی و ترویج معارف الهی است.

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه این محفل به منظور نکوداشت نیم قرن تلاش علمی و مجاهدت استاد محمدهادی یوسفی غروی برگزار شده است، فرمودند: این عالم مجاهد، عالمی تاثیرگذار، بدعت ستیز، نقش آفرین و عالمی مرزبان افکار و اندیشه می باشد و بنده سالها در موسم حج و فعالیت های تبلیغی بعثه مقام معظم رهبری در خدمت ایشان هستم.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه تلاش و خدمت به دین فرصت و نعمتی ارزشمند است که خداوند به خوبان خود اعطا می کند، افزودند: «علماء شیعتنا مرابطون بالثغر الذی یلی ابلیس و عفاریته یمنعونهم عن الخروج علی ضعفاء شیعتنا و عن ان یتسلط علیهم ابلیس و شیعته النواصب الا فمن انتصب لذلک من شیعتنا کان افضل ممن جاهد الروم و الترک و الخزر ألف ألف مرة لانه یدفع عن ادیان مجینا و ذلک یدفع عن ابدانهم» و آیت الله یوسفی غروی مصداق این آیه شریفه است.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه دادند: حقیقتا عنوان علامه ذوالفنون بدون تعارف شایسته این عالم و استوانه علمی حوزه های علمیه است، عالمی که در نیم قرن تلاش علمی خود تالیف دهها عنوان کتاب ، ارائه دهها مقاله علمی و حضور فعال در عرصه های علمی حوزه و دانشگاه بطوریکه قریب به 50 رساله علمی را در قالب استاد راهنما یا مشاور حضور فعال داشته است.

مدیر حوزه های علمیه کشور فرمودند: حوزه های علمیه همیشه به برکت وجودی چنین اساتید برجسته و استوانه های علمی زنده و به خود می بالد و امروز صدها نفر چهره علمی در حوزه های علمیه وجود دارند که انجمن های علمی حوزه باید نسبت به شناسایی و معرفی این بزرگان اهتمام جدی داشته باشند.

دیدگاه‌ها   

مهندس کاوه
#5 مهندس کاوه 1395-02-09 20:49
سلام بنده تعریف شما را زیاد شنیدم نکته های اخلاقی شما را در کانال تلگرامی شما همیشه پیگیری میکنم و ومطالعه میکنم برای من که چهل سالمه خیلی اموزنده بود جوانان ما به این نکته ها شدیدا نیار دارند خیلی ممنون از شما
نقل قول کردن
اراکی
#4 اراکی 1395-02-09 10:09
همیشه سرزده وارد شدن در ادارات موثر بوده و هست خدا حفظ کنه آیت الله حسینی بوشهری را که حقیقتا دلسوز طلاب هستند
نقل قول کردن
حمزه  مولایی
#3 حمزه مولایی 1395-02-03 06:56
چندروز پیش شنیدم سرزده به بعضی معاونت ها سرکشی کردید کاش بشود این کار در سال بازهم انجام شود اثر این سرکشی را من به چشم دیدم در اخلاق و رفتار کارکتان کاملا پیداست خداوند عزوجل سایه شما را از سر ما کم نکند
نقل قول کردن
خشایار تهرانی
#2 خشایار تهرانی 1395-02-02 06:36
قم نیاز به توجه صد درصدی داری وگرنه آبادانی نخواهد شد
نقل قول کردن
خویینی
#1 خویینی 1395-01-25 08:57
به خدا دست شما را باید بوسید سخنانتان بوی امام می دهدیاور مستضعفان به فکر اقشار پایین جامعه هستید خدا حفظتان کندسایه آیت الله حسینی بوشهری مستدام باد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.