عیادت مدیر حوزه از دو جانباز بالای 70 درصد93/03/12

http://www.bushehri.net/images/0000/2/01_215819.jpgهمزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، مدیر حوزه های علمیه کشور، با حضور در منزل دو جانباز بالای 70 درصد از آنها عیادت کردند و روز جانباز را به آنان تبریک گفتند. 

حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»  در این دیدارها که صبح امروز در فضایی بسیار صمیمی انجام شد، با تبریک اعیاد شعبانیه، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مرهون امداد اهل بیت(ع) و از خود گذشتگی شهدا و جانبازان دانستند وفرمودند: این انقلاب با نام اهل بیت(ع) به پیروزی رسید و اگر از آن فاصله بگیریم، از عاشورا، غدیر و بعثت فاصله گرفته‏ایم.

مدیر حوزه های علمیه کشور، یکی از ویژگی های شیعه را داشتن الگوی مناسب در تمام ابعاد زندگی عنوان کردند وبیان داشتند: با وجود الگوهایی همچون حضرت ابوالفضل(ع) شیعه هیچ مشکلی نخواهد داشت.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه تصریح کردند: اگر بخواهیم انقلاب پایدار بماند، باید به از خود گذشتگی و فداکاری شهدا و جانبازان توجه کنیم، چرا که اگر روزی خطری متوجه انقلاب شود، خانواده های شهدا و جانبازان باز هم پای انقلاب خواهند ایستاد.

ایشان، جانبازان را نماد گذشت و ایثار توصیف کردند و ابراز داشتند: دوران دفاع مقدس، دوران آزمایش برای ملت ایران بود که از آن سربلند بیرون آمدند و این نکته بسیار مهم است که انسان به این نتیجه برسد که در عصر غیبت ، با تبعیت از نائب امام زمان(عج)، به میدان نبرد قدم بگذارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به نقش همسران جانبازان، خاطر نشان کردند: همسران جانبازان صبورانه در کنارآنان هستند و قطعا نام شما و خانواده شما در کارنامه انقلاب ثبت و جاوید خواهد ماند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.