عید فطر در حقیقت، روز اعطای پاداش از ناحیه خداوند به بندگان روزه دار است.92/05/18

http://h-bushehri.ir/images/01/3/120/111.JPG

 

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در گفتگو با خبرنگار يكي از خبرگزاري ها  ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، اظهار داشتند: عید فطر در حقیقت، روز اعطای پاداش از ناحیه خداوند به بندگان روزه دار است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در روز عید فطر، خداوند برکات خود را بر بندگان نازل می کند، تصریح کردند: مردم در این عید سعید با اعمالی نظیر پرداخت زکات فطره و شرکت در نماز عید فطر، مراتب بندگی خود را تکمیل می کنند.

مدیر حوزه های علمیه کشور خاطرنشان کردند: نماز عید فطر فرصتی برای مسلمانان است که با حضور در این مراسم، در حقیقت به شکرانه یک ماه بندگی و عبادت نماز را اقامه کنند تا بتوانند سپاس و ستایش لازم را از ذات کبریایی حق داشته باشند.

صمیمیت مردم و مسئولان

آیت الله حسینی بوشهری تاکیدکردند: حضور ملت ایران اعم از مسئولان و مردم در صفوف به هم فشرده نماز عید سعید فطر، فرصتی برای انسجام، وحدت، همدلی و صمیمیت است.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه ادامه دادند: نماز عید سعید فطر از جمله فرصت هایی است که خداوند، دین و مکتب اسلام در اختیار مردم قرار داده تا فاصله ها را کاهش دهند و بر وحدت و همدلی بیفزایند.

امام جمعه قم ابراز امیدواری کردند: خداوند متعال عبادات و بندگی ملت بزرگ ایران را مورد قبول قرار دهد و مردم با حضور در نماز عید فطر بتوانند به وظایف خود عمل کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.