فجایع عراق و سوریه اوج قساوت و شقاوت است93/05/21

http://www.bushehri.net/images/zamanmmm/81052938-5513540.jpgمدیر حوزه‌های علمیه کشور فرمودند: گروهی از خدا بی‌خبر در عراق و سوریه فجایعی را به‌بار آوردند که نشانگر اوج قساوت و شقاوت آنها در کشتار مردم است.

حضرت آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری«دامت برکاته» در دیدار عمومی مردم شهر دلوار که با حضور فرماندار تنگستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشتند: دلوار زادگاه شهید رئیسعلی دلواری بوده، کسی که به عنوان یک انسان مؤمن و متدین و پیرو و همراه روحانیت بوده است.

ایشان به مطالبات عمومی شهر دلوار اشاره و بیان داشتند: دلوار با آوازه بلند، نیازمند تلاش مضاعف، خدمت مضاعف و کار مضاعف است که خوشبختانه با همت بلند امام جمعه دلوار و فرماندار تنگستان برنامه‌ریزی‌های مطلوبی برای رشد و پیشرفت  این شهر انجام شده است.

ایشان ابراز امیدواری کردند با قدم‌هایی که برای خدمت به مردم دلوار برداشته می‌شود در آینده‌ای نه چندان دور شاهد رشد این منطقه باشیم.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور ادامه دادند: خداشناسی به انسان کمک می‌کند در برابر آزمون‌های متعدد الهی صبور و شکیبا باشیم و این امتحانات را پشت سر بگذاریم.

ایشان در پایان سخنان خود به کشتار و فجایع در برخی کشورهای عربی منطقه اشاره و تصریح کردند: گروهی از خدا بی‌خبر در عراق و سوریه فجایعی را به ‌بار آورده‌اند که نشانگر اوج قساوت و شقاوت آنها در کشتار مردم است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم بیان داشتند: اگر انقلاب در مصر و سایر کشورهای عربی به نتیجه مطلوب نرسیده و آن کشورها دچار ناامنی و درگیری هستند به دلیل عدم رهبری همچون امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است که باید قدر این نعمت‌ها را بدانیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.