فرهنگ ایثار و شهادت باید خمیرمایه انقلاب اسلامی باشد95/02/11

http://bushehri.net/images/0bushehri/IMG10124849.jpgمدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»، در مراسم یادواره شهدای روحانی مدرسه علمیه امام مهدی موعود (عج) برگزار شد، یادآور شدند: این نسل به ویژه طلاب جوان دوران 8 سال دفاع مقدس را تجربه نکردند و اگر یاد و تجلیل از شهدا به فراموشی سپرده شود، فرهنگ ایثار و شهادت به فراموشی سپرده می‌شود.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که فرهنگ ایثار و شهادت باید خمیرمایه انقلاب اسلامی و حیات اجتماعی ما باشد، اظهار داشتند: ما باید با یاد شهدا و با فرهنگ ایثار و شهادت زندگی کنیم، فرهنگ ایثار و شهادت ما را در مقابل گناه مصونیت می‌بخشد و ما را در مقابل فتنه‌ها باز می‌دارد.

استاد سطوح عالي حوزه علميه قم با بیان این که ما باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم، تصریح کردند: یکی از علل برگزاری یادواره شهدا این است که روحیه شهادت طلبی در جامعه زنده شود، زیرا ما هنوز دشمن داریم.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان این که جنگ نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی همچنان در جامعه ما وجود دارد، تأکید کرد: جامعه ای بیدار است که یاد و خاطره قهرمانان خود را همیشه زنده بدارد و با یاد قهرمانان از توطئه‌های دشمنان جلوگیری کند.

آیت الله حسینی بوشهری یادآور شدند: دشمن گاهی در خاک ما و گاهی در مقابل آرمان‌ها و مقدسات و اعتقادات ما می‌جنگد، گاهی مکان جابجا می‌شود، اما دشمن قصد دارد که دین ما را از ما بگیرد و دین ما را از بین ببرد.

ایشان با بیان این که برگزاری یادواره شهدا ما را از خواب غفلت بیدار می‌کند، فرمودند: مردم ما صبر، استقامت، عظمت و استواری خانواده شهدا را از نزدیک دیدند و یادواره‌های شهدا همگان را از خواب غفلت بیدار می‌کند.

دیدگاه‌ها   

صدا و سیمای مبتذل
#1 صدا و سیمای مبتذل 1395-02-08 17:27
سلام علیکم صدا و سیما برنامه ای بنام شبکوک دارد و مانند شبکه های ماهواره ای شو پخش میکند فقط رقص نمی کنند سيما كلاً شده محل خوانندگي و نوازندگي ميهمانان برنامه هاي تلويزيوني ! حالا اين ميهمان ميخواد بازيگر باشه يا كارگر ! خلاصه اين روال خوبي نيست كه خوانندگي بشه جزء برنامه هايي كه در آن يك ميهمان حضور داره...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.