فعال سازي جبهه فرهنگي، رسالت اصلي حوزه هاي علميه94/02/14

http://bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/1/2/14%202.jpgمدير حوزه هاي علميه سراسر کشور با اشاره به اين که روحانيت در عصر غيبت پرچم دار و منادي عترت است، ابراز داشتند: اگر دشمنان جبهه فرهنگي تشکيل مي دهند ما هم بايد در مقابل آنان جبهه فرهنگي تشکيل دهيم و با آن ها بي ترديد مبارزه کنيم.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در سالن همايش هاي بنياد علمي وحياني اسرا در مراسم تجليل از همسران و فرزندان روحاني با اشاره به دليل برگزاري اين مراسم ها و تجليل ها فرمودند: رسالت حوزه ها و روحانيت نسبت به ديگر اقشار جامعه پاسداشت قرآن است.

نماينده مجلس خبرگان رهبري افزودند: روحانيت در عصر غيبت پرچم دار و منادي قرآن و عترت است و اين روحانيت است که در طول تاريخ رابطه بين قرآن و عترت را حفظ کرده است.

ایشان در ادامه عنوان داشتند: از نظر اسلام نه قانون به تنهايي مي تواند سعادت آور باشد و نه مجريان قانون بلکه اين دو در کنار هم مي توانند سعادت آور باشند.

مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور تصريح کردند: دشمنان اسلام کمر به نابودي ارزش هاي ديني بسته اند و تصميم دارند ابتدا تخريب فرهنگي کنند بعد از آن ايده ها و فرهنگ خودشان را تحميل کنند و در گام سوم دشمن از ما تسليم شدن را مي خواهد.

آيت الله حسيني بوشهري با اشاره به وظيفه روحانيون خاطرنشان کردند: اگر دشمنان جبهه فرهنگي تشکيل مي دهند ما هم بايد در مقابل آنان جبهه فرهنگي تشکيل دهيم و با آن ها بي ترديد مبارزه کنيم.

امام جمعه قم افزودند: قرآن کانون انسان ساز است و ابواب معرفتي قرآن بسيار ارزشمند است و کساني که حافظ قرآن هستند نزد خداوند ارزش بالايي دارند.

نماينده مجلس خبرگان رهبري ابراز داشتند: اگر بتوان با آموزه هاي قرآن مردم را با معرفت ديني آشنا کرد و معرفت آن ها را بالا برد در نتيجه  با اين کار جهاد اکبر و جهاد اصغر بين آن ها  تقويت مي شود.

ایشان در پايان فرمودند: طلبه حافظ قرآن و روايت، مي تواند با يک ره توشه عظيم در صحنه هاي تبليغي حضور پيدا کند

دیدگاه‌ها   

گل محمدایگدی
#1 گل محمدایگدی 1395-02-13 07:00
سلام حاجی تعجب میکنم که شما شیعه هستی اما درباره اهل تسن این حرف را می زنید شیعه ها همیشه به خلفا بدترین فحش ها را می دهند شما ادم خوبی هستی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.