فعالیت رادیو معارف نباید به هیچ عنوان کمرنگ شود93/11/22

http://bushehri.net/images/busshehri/11/dg.jpgحضرت  آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در نشستی که با مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم در مدرسه علمیه معصومیه قم داشتند، فرمودند: با حسن سابقه‎ای که از جنابعالی در مدیریت رادیو معارف سراغ داریم، همه حوزویان از انتصاب شما خرسند هستند.

مدیر حوزه‎های علمیه کشور عنوان کردند: باید صدا و سیمای قم یک سر و گردن از مراکز دیگر بالاتر باشد. صدا و سیمای قم را در طراز قم نمی‎بینم که البته شاید به خاطر نگاه به آینده است و توقعات بالایی که داریم.

امام جمعه قم افزودند: با توجه به جایگاه و اعتبار شهر مقدس قم، صدا و سیمای قم باید منعکس کننده چیزی باشد که ذهن‎ها از قم توقع دارند و این نکته باید در تمام تولیدات رسانه‎ای اعم از فیلم و سریال، مستند، برنامه‎های کودک و ... لحاظ شود. شما به لحاظ دسترسی به غنا و محتوای دینی کمبودی ندارید.

نماینده مردم شریف استان بوشهردر مجلس خبرگان رهبری در ادامه عنوان داشتند: تولیدات شما باید برای اثرگذاری در سبک زندگی مردم باشد و زمینه‎های خوبی در استان به لحاظ محتوا فراهم است.

آیت الله حسینی بوشهری اضافه کردند: معرفی علماء و مرجعیت دینی برای تأثیرگذاری اجتماعی لازم است. دشمن تلاش دارد که بزرگان ما در افکار عمومی و جوانان نقش مرجعیت نداشته باشند و ما باید با این حرکت مقابله کنیم.

ایشان افزودند: فعالیت رادیو معارف نباید به هیچ عنوان کمرنگ شود بلکه باید ویژگی‎های خوب رادیو معارف به صدا و سیمای قم سرایت کند. حضور حضرتعالی معنی دار و امیدبخش است. سطح فنی کار را هم ارتقاء بدهید.

دیدگاه‌ها   

خدیجه
#3 خدیجه 1395-02-14 06:44
خدایا ماراببخش
نقل قول کردن
خواجه
#2 خواجه 1395-02-13 10:48
بسیار زیبا و شیوا مرسی
نقل قول کردن
غفاری
#1 غفاری 1395-02-13 10:44
با یاد خدا دلم ارام میشود من عاشق خداهستم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.