قدرداني مديرحوزه های علمیه کشور از تجمع هسته اي حوزويان94/03/18

http://bushehri.net/images/boshehri%20l_99665.jpgمدير حوزه‎هاي علميه سراسر کشور ضمن قدرداني از برگزاري تجمع بزرگ حوزويان در حمايت از مواضع صريح و شفاف رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات و مسائل هسته‎اي، تأکيد کردند که دولت و تيم مذاکره کننده بايد از اينگونه برنامه ها حمايت و از آن در جهت افزايش قدرت چانه زني در مذاکرات استفاده کنند.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» مدير حوزه‎هاي علميه سراسر کشور در ديدار اعضاي ستاد برگزاري تجمع بزرگ حوزويان در حمايت از مواضع رهبر معظم انقلاب درباره مسائل و مذاکرات هسته اي که هفته گذشته در مدرسه فيضيه برگزار شد، از برگزاري اين تجمع باشکوه قدرداني و اعلام حمايت کردند.

ایشان تأکيد کردند: ما به سهم خود از اين احساسات پاک که براي رضاي خدا، حمايت از رهبر معظم انقلاب و تقابل جدي با دشمنان بود تشکر مي‎کنيم.

آيت الله حسيني بوشهري برگزاري تجمع حوزويان درباره مذاکرات هسته اي را کاري بسيار خوب و بجا توصيف کردند و عنوان داشتند: خوشبختانه اين حرکت خوب، با شکوه مناسبي نيز برگزار شد.

مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور با بيان اين که بنده در خطبه هاي نماز جمعه قم نيز به اين نکته اشاره و تأکيد کردم که اين قبيل تجمعات پشتوانه محکمي براي تيم مذاکره کننده به شمار مي‎آيد، فرمودند: دولت و تيم مذاکره کننده مي‎توانند از اين گونه اجتماعات به نفع خودشان و در جهت افزايش قدرت چانه زني تيم هسته‎اي استفاده و با زياده خواهي دشمنان و غربي ها مقابله کنند.

امام جمعه قم در بخش ديگري از اين ديدار صميمي با تأکيد بر لزوم پافشاري تيم مذاکره کننده بر خطوط قرمز و توجه به حقوق مسلم ملت بزرگ ايران، تصريح کردند: تيم مذاکره کننده که مورد اعتماد هم هستند بايد همچنان بر خطوط قرمز پافشاري کنند.

آيت الله حسيني بوشهري با تأکيد بر اين که با توجه به زياده خواهي و عهد شکني طرف مقابل ما همچنان نگران هستيم، افزودند: دولت محترم نيز جملات و عباراتي بکار نبرد که مردم احساس نگراني کنند.

گفتني است، در ابتداي اين ديدار حجت الاسلام والمسلمين لوني از مسئولان و دست اندرکاران برگزاري تجمع حوزويان گزارشي از روند و چگونگي برگزاري اين تجمع باشکوه که هفته گذشته در مدرسه فيضيه برگزار شد ارائه کرد که مورد توجه مدير حوزه‎هاي علميه کشور قرار گرفت.

دیدگاه‌ها   

#2 Guest 1396-02-26 16:17
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
فرشته موکل
#1 فرشته موکل 1395-02-20 06:58
خدا نبخشه این مسئولین را خدا لعنتشون کنه پیرمردی بخاطر نداشتن پول درمان خودکشی کرد چطور مسلانند به چه ایمان دارند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.