لزوم ملی شدن برخورد با تهاجم فرهنگی/قرارگاه فرهنگی تشکیل شود95/03/22

http://bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476395937500.jpgامام جمعه قم با تاکید براینکه مقابله با تهاجم فرهنگی باید با رویکرد ملی انجام شود فرمودند: می‌توانیم نگاه نمایندگان جدید را از الان مشاهده کنیم اینکه چه تعداد از نمایندگان برای کمیسیون فرهنگی به صف می‌ایستند و مجلسیان چه عزمی برای مقابله با تهاجم دارند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه‌های نماز جمعه در جمع نمازگزاران مصلی قدس قم با اشاره به راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی اظهار داشتند: در مبارزه با تهاجم فرهنگی باید مانند تهاجم نظامی جامعه به باور برسد اگر جامعه به تهاجم باور کرد شرایط فرق می‌کند.

امام جمعه قم بر لزوم تشکیل قرارگاه فرهنگی تاکید کردند و افزودند: باید تمام امکانات خود را برای مقابله با تهاجم فرهنگی بسیج کنیم همانند زمان جنگ.

ایشان با اشاره به لزوم برخورد با مروجان فرهنگ بیگانه عنوان کردند: وقتی مروج فرهنگ بیگانه تشویق می‌شوند چگونه می‌توان توقع داشت تهاجم فرهنگی در کشور ریشه‌کن شود. در حال حاضر این افراد شناسایی می‌شوند و نه تنها برخورد نمی‌شود بلکه مسئولان فرهنگی به آن‌ها مدال می‌دهند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور برحساسیت رسانه‌ها تاکید کردند و فرمودند: در زمان دفاع مقدس رسانه‌ ملی مارش می‌زد برای روحیه دادن به مردم و رزمندگان، صدا و سیما آژیر خطر به صدا در می‌آورد تا هشدار دهد، اما آیا واقعا امروز در میان حساسترین برنامه‌ها آژیر خطر تهاجم فرهنگی به صدا در می‌آید؟ رسانه ملی افکار مردم را به سمت چه چیزی هدایت می‌کند.

آیت‌الله حسینی بوشهری ادامه دادند: دشمن در کمین کانون گرم خانواده‌ها است امروز هم باید آژیر خطر به صدا در بیاید تا قربانیان تهاجم فرهگی کم بشود.

ایشان بر لزوم ملی شدن برخورد با تهاجم فرهنگی تاکید کردند و اظهار داشتند: همه مسایل باید حود تهاجم فرهنگی باشد، تهاجم فرهنگی سرمایه های ملی و امکانات و آرمان‌ها و هویت ملی ما را از بین می‌برد.

امام جمعه قم خاطرنشان کردند: ما می‌توانیم نگاه نمایندگان جدید را از الان مشاهده کنیم اینکه چه تعداد از نمایندگان برای کمیسیون فرهنگی به صف می‌ایستند، اینکه مجلسیان چه عزمی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دارند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تاکید بر ترویج فرهنگ دینی افزودند: با آغاز فصل تابستان و خانواده‌ها چه برنامه‌ریزی برای فرزندانشان دارند این مسئله بسیار مهمی است چرا که  اگر ایمان جامعه تقویت شود خدا این جامعه را هدایت و در مسیر صحیح قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ها   

علی
#5 علی 1395-02-29 07:42
دیروز صدام بود و کربلا امروز عربستان است و خانه خدا
نقل قول کردن
ناشناس
#4 ناشناس 1395-02-29 06:09
خفت اینقدر زیاد نوبره
نقل قول کردن
غلامی
#3 غلامی 1395-02-28 09:51
دکتر محمود احمدی نژاد باعث عزت و اقتدار ایران بوددکتر بیا که الانقدرت دانسته میشه
نقل قول کردن
محمدنوروزی
#2 محمدنوروزی 1395-02-28 09:45
ایران کشور شیران انقدر ناتوان شده که عربستان جرات تحقیر ش رو پیدا کرده مرگ بر خائنین به مملکت که اینچنین کشور ما رو حقیر کردند
نقل قول کردن
ایرانی
#1 ایرانی 1395-02-27 09:04
سلام شما که از ماهیت حکومت عربستان و رفتارهای خصمانه ش با ایران خبر دارید. و این رو هم میدونین که مسائلِ فیمابینِ دو کشور، ریشه داره و در دولتِ آقای روحانی ایجاد نشده پس این گونه رفتار کردن دلیلش چیه این چه سیاستیه هنوز متعرضان به دو نوجوان مجازات نشدند پس دنبال چی هستین
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.