مجتمع‎های عظیم حوزوی در مراکز استان‎ها تأسیس شود93/10/20

http://bushehri.net/images/zaman/4017.jpgمدیر حوزه‎های علمیه کشور بیان داشتند: نیازمند تأسیس مجتمع عظیم حوزوی در مرکز هر استان هستیم تا پاسخگوی نیازهای فرهنگی و شرعی جامعه باشد.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته»  (18دی ماه) در دیدار علیرضا رزم حسینی، استاندار استان کرمان  که در دفتر مدیر حوزه‎های علمیه در قم برگزار شد با بیان اینکه در جریان روند امور فرهنگی و تأسیس مدارس علمیه  از سوی خیرین  هستم، بیان داشتند:  تأمین منابع مالی عمده مشکلات برای تأسیس  مدارس علمیه  است و با منابع مالی محدود نمی‎توان کارهای بزرگ انجام داد.

عضو شورای عالی حوزه‎های علمیه با بیان اینکه پول و اعتبارات مالی نقش اول برای موفقیت به شمار نمی‎رود، اظهار داشتند: برنامه ریزی دقیق و مدون و نیروی کارآمد همراه با اخلاص از جمله عناصر بزرگ برای پیشرفت کارها می‎باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه نیازمند تأسیس مجتمع عظیم حوزوی در مرکز هر استان هستیم تا پاسخگوی نیازهای فرهنگی و شرعی جامعه باشد، خاطرنشان ساختند: باید با نگاه بلند و برای رسیدن به افق‎ها، برنامه ریزی دقیق کرد.

نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزودند: نیاز سنجی یک اصل برای برنامه ریزی است. باید با تشکیل گروهای مشترک از دو نهاد حوزه و مسؤلین ابتدا ظرفیت‎ها و توانایی جامعه را شناسایی کرد و سپس برای پیشرفت آن برنامه و راهکارهای لازم را ارئه داد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.