مجریان نواقص قانونی را به قانون گذار گوشزد کنند93/09/12

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2059.jpegمدیر حوزه‎های علمیه کشور فرمودند: اگر قانون گذار به هر دلیلی قانونی را نوشت که در حال حاضر جلوی سرعت کار را می‎گیرد، باید تذکر داد تا هر چه زودتر رفع نقیصه صورت بگیرد.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در بازدید از معاونت اداری مالی حوزه‌های علمیه و دفتر برنامه‌ریزی و نظارت با بیان این که در هر مجموعه‎ای معاونت اداری مالی از جهت حساسیت کاری، گلوگاه آن مجموعه  به شمار می‎رود، اظهارداشتند: نقش این معاونت در حوزه از جهت پیشبرد اهداف به مراتب پررنگ، راهبردی و کلیدی‎تر است.

ایشان انسجام بهتردر کارها و جلوگیری از هزینه‎ها را از دلایل و اهداف حوزه برای تجمیع معاونت‎ها در یک محل دانستند و بیان داشتند: امیدواریم  بتوانیم همه معاونت‎های حوزه را در یک ساختمان استقرار دهیم.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به این که لازم است با برنامه ریزی دقیق و نظارت بیشتر بر کارها، جلوی ضررهای احتمالی را گرفت، اظهار داشتند: نظارت دقیق بر امور موجب می‎شود تا کارها بدون هیچ ضرر و زیانی و در فاصله زمانی کمتری  انجام بگیرد. 

مدیر حوزه‎های علمیه کشور قانون مداری، ضابطه مند بودن، تفسیر به رأی نکردن قوانین اداری، تسریع در کارهای محوله درعین دقت و بدون هر گونه اشکال، برخورد صحیح و مناسب با ارباب رجوع، رعایت کردن آداب و رفتار مناسب با شئونات اسلامی را از انتظارات جدی مدیر حوزه‎های علمیه از این معاونت و دفتر برنامه ریزی و نظارت عنوان کردند.

عضو خبرگان رهبری خاطر نشان کردند: اگر قانون گذار در یک زمانی به هر دلیلی قانونی را نوشت که در حال حاضر جلوی سرعت کار را می‎گیرد، پیشنهاد و تذکر بدهید تا هر چه زودتر تصمیم گیری لازم برای سرعت کار و رفع نقیصه صورت بگیرد.

مدیر حوزه‎های علمیه کشور در ادامه رسالت حوزه ها در عصر غیبت را در قبال نظام، انقلاب و مردم سنگین توصیف کردند و اظهار داشتند: حوزویان و کسانی که در این مجموعه بسیار حساس فعالیت می‎کنند، باید بدانند در چه جایگاهی مشغول به خدمت هستند و  عهده دار چه رسالتی می‎باشند.

 آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه کسی که در حوزه مشغول خدمت رسانی است، لازم است رفتار و برخورد او براساس آموزه‎های دین و حیطه امام عصر (عج) باشد اظهار داشتند: تذکر و نصیحت دو عنصر مهم در بهبود بهتر کارها می‎باشد که باید مسئولان به این دو مقوله توجه کنند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه فضای امر به معروف و نهی از منکر باید برای پیشرفت در کارها و زندگی حاکم شود فرمودند: داشتن توفیق الهی برای کارها، عمل کردن به آموزه‎های دین و پذیرفتن و شنیدن نصیحت از خصلت‎ها انسان مؤمن است.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه خدمت کردن به حوزویان توفیق الهی می‎خواهد، ابرازداشتند: در حقیقت کار مدیران زمینه سازی رشد حوزه‎ها در کشور و آماده کردن مقدمات مرجعیت است.

مدیر حوزه‎های علمیه کشور در پایان خواستار ساماندهی، تقویت، ایجاد فضای همدلی بیشتر و نزدیکتر شدن دل‎ها به یکدیگر در بین مدیران، برای انجام بهتر کارها در حوزه شدند.

دیدگاه‌ها   

هاله
#2 هاله 1395-03-11 13:36
مرگ بر وهابیون دنیا
نقل قول کردن
فالکن
#1 فالکن 1395-03-10 08:35
سلام 12 سال تحت فصل هفت بودیم و امریکا و غرب هیچ غلطی نتوانستن بکنند حالا که عربستان عددی به شمار نمیاد تنها کارشکنی میکنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.