مجمع عمومی جامعه مدرسین منادی وحدت است93/06/18

http://www.bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/IMAGE634400197891875000.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» طی سخنانی فرمودند: مجمع عمومی جامعه مدرسین باید وحدت را حفظ کرده و آن را گسترش دهد و از مباحث حاشیه ای مانند مقابله با دیگران بپرهیزد.

آیت الله حسینی بوشهری روز دوشنبه در دیدار اعضای هیات رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تشکیل مجمع عمومی جامعه مدرسین تأکید داشتند، اظهار کردند: هدف اصلی از راه اندازی این مجمع، گشایش چتری بر روی تمام استادان سطح عالی حوزه است که خروجی آن وحدت، یکپارچگی و عزم حوزوی می باشد.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه تلاش های بسیاری برای راه اندازی مجمع عمومی جامعه مدرسین صورت پذیرفته است، خاطرنشان کردند: مسوولان جامعه مدرسین عنایت ویژه ای به این مجمع داشته و بر رشد آن اهتمام دارند.

ایشان اظهار کردند: علاقه مند هستیم مجمع پیشرفت داشته باشد و برای این مهم رییس مجمع عمومی می تواند در جلسات هیات رییسه جامعه مدرسین شرکت و نظرات مجمع را در این جلسه ارائه کند.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین در تعریف مجمع عمومی جامعه مدرسین، بیان داشتند: مجمع عمومی، مجمعی است که هم هیات رییسه جامعه مدرسین در آن عضو هستند و هم شما عزیزان به عنوان اعضای هیات رییسه مجمع عمومی حضور دارید و آرای همه در این مجمع مساوی است.

معاون  جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطر نشان کردند: مجمع عمومی باید وحدت را حفظ کرده و آن را گسترش دهد و از مباحث حاشیه ای مانند مقابله با دیگران پرهیز کند.

حجت الاسلام و المسلمین 'احمد فرخ فال'، رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های مجمع پرداخت و اعضای هیات رییسه نیز پیشنهادهای خود را مطرح کردند

دیدگاه‌ها   

مصباح
#1 مصباح 1395-03-12 15:05
عربستان که خودش جوجه است آمریکا رو پشتیبانش دیده که زر میزنه الهی من زنده باشم ببینم که عربستان به دست شیعه ها می افته
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.