مجمع عمومی موجب رویش جامعه مدرسین می شود 92/12/22

http://bushehri.net/images/120.jpgمعاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  با تاکید بر این که جامعه مدرسین با تشکیل این مجمع عمومی رویش خواهد یافت، بیان کردند: مجمع عمومی رقیبی برای جامعه مدرسین نخواهد بود. 

حضرت  آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در مراسم افتتاحیه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) به فلسفه تشکیل این مجمع پرداختند و اظهار داشتند: نگاه برای تشکیل این مجمع از مدت ها قبل وجود داشت و حتی در هنگام تدوین اساسنامه جامعه مدرسین بر تشکیل این مجمع عمومی تصریح شده بود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری  تشکیل مجمع عمومی جامعه مدرسین را یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه های علمیه دانستند و ابراز داشتند: پس از سفر مقام معظم رهبری به قم و رایزنی با مراجع تقلید، اراده ای شکل گرفت که موجب تشکیل مجمع عمومی جامعه مدرسین شد.

استاد سطوح عالی حوزه های علمیه  با اشاره به این که از همه اساتید سطوح عالی برای حضور در این مجمع دعوت به عمل نیامده است، فرمودند: از اساتیدی که حداقل 7 سال سابقه تدریس سطوح عالی و درس خارج را دارند برای حضور در این مجمع دعوت به عمل آمد.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کردند: اساتیدی که شش سال سابقه تدریس در حوزه را دارند، سال بعد وارد این مجمع می شوند و سال به سال نیروهای جدید برای حضور در مجمع دعوت خواهند شد.

دیدگاه‌ها   

مهذیار
#3 مهذیار 1395-03-18 17:54
اعتکاف از عوامل بازدارنده فساد است
نقل قول کردن
ناشناس
#2 ناشناس 1395-03-14 09:19
اعتکاف پرگناه اعتکاف پر ریا به آسمان نمی رسد
نقل قول کردن
مسعودگلبان
#1 مسعودگلبان 1395-03-13 07:28
زمان طاغوت اینقدری که یادمه برای مراسم های مذهبی زیاد بها نمی دادند سخته داخل مسلمانان باشی و نتونی مراسم مذهبی رو برگزار کنی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.