مدیر حوزه علمیه استان مرکزی منصوب شد 93/05/17

http://www.bushehri.net/images/busshehri/boshehri_ll921015_204217.jpgمدیر حوزه های علمیه  سراسر کشور حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در حکمی حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی پور را به عنوان مدیر حوزه علمیه استان مرکزی منصوب کردند.

در حکم آیت الله حسینی بوشهری  خطاب به  حجت الاسلام والمسلمین حسینی پور آمده است: نظر به سوابق ارزشمند حوزوی و تلاش های خالصانه جنابعالی در امر حوزه های علمیه، شما را به عنوان مدیر حوزه علمیه استان مرکزی به مدت یک سال منصوب می نمایم.

مدیر حوزه های علمیه کشور  درادامه تاکید کرده اند: امید است بر اساس مقررات و شرح وظایف مدیران استانی در جهت اهداف سلف صالح و مصالح عالیه حوزه علمیه، نسبت به رشد وگسترش فرهنگ غنی تشیع اقدام نموده و زمینه رضایت حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا فدا) را فراهم نمایید.

درپایان این حکم تصریح شده است: از علمای بزرگوار منطقه، مدیران محترم و اساتید گرانقدر مدارس علمیه استان، انتظار می رود با همکاری صمیمانه خویش جنابعالی را دراین امر خطیر یاری نمایند.

دیدگاه‌ها   

عیسی کمالان
#1 عیسی کمالان 1395-03-25 06:38
حضرت آیت الله حسینی بوشهری از شخصیت هایی هستند که در استان بوشهر از محبوبیت بسیاربالایی برخوردارندچاپلو سی نیست اگر بگویم گروهی عاشق وشیفته وی هستند و از صمیم قلب دوستشان دارند هر جایی از این استان بحث حل مشکلات به میان می آید اسم وی به میان می آید ما همیشه برای سلامتی ایشان دعا می کنیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.