مدیر حوزه علمیه استان یزد ابقاء شد95/04/13

http://bushehri.net/images/0bushehri/za%2024.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور، در حکمی، مدیر حوزه علمیه استان یزد را در سمت خود ابقاء کردند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»، مدیر حوزه های علمیه کشور، در حکمی، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد را به مدت سه سال دیگر در سمت خود ابقاء کردند.

مدیر حوزه های علمیه کشور در این حکم ابراز امیدواری کرده است: مدیر حوزه یزد، براساس مقررات و شرح وظایف مدیران استانی حوزه و همچنین با همکاری علمای منطقه و مدیران و اساتید مدارس، در راستای اهداف سلف صالح و مصالح عالیه حوزه، نسبت به رشد و گسترش فرهنگ غنی تشیع اقدام کرده و زمینه رضایت حضرت ولی‌ عصر‌(عج) را فراهم نماید.

برپایه این گزارش، اجرای مصوبات شورای عالی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و شورای حوزه علمیه استان، ابلاغ آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌های ابلاغی از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و مصوبات شورای استان، پیشنهاد معاونین حوزه علمیه استان به شورای استانی، تایید و صدور حکم مدیران واحد‌های آموزشی، پژوهشی و مراکز حوزوی وابسته و نیز تعیین مدیران واحد‌های تابعه مدیریت استان و نظارت بر عملکرد آنها بر اساس آیین‌نامه‌های مصوب از جمله ماموریت‌های مدیر جدید حوزه علمیه استان مرکزی به شمار می‌رود.

همچنین برقراری ارتباط موثر با مدیریت‌های مرتبط در استان در چارچوب مصوبات، امضای مدارک تحصیلی طلاب که صدور آنها طبق آیین‌نامه‌های مصوب در اختیار مدیریت حوزه علمیه استان قرار می گیرد و ارائه گزارش عملکرد به شورای استانی و مرکز مدیریت ‌حوزه‌های علمیه از دیگر وظایف ابلاغی به این مدیر استانی می‌باشد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.