مدیر حوزه‌های علمیه کشوردرگذشت عسگراولادی را تسلیت گفتند92/08/15

http://www.bushehri.net/images/busshehri/1002222.jpg"حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری" معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور  با صدور پيامي درگذشت "حبيب‌الله عسگراولادي" دبيرکل سابق حزب موتلفه اسلامي و دبيرکل کنوني جبهه پيروان خط امام و رهبري را به محضر مبارک رهبری معظم انقلاب و عموم مردم تسليت گفتند.
 
متن کامل اين پيام به شرح ذيل است:
 
"ارتحال یار دیرین انقلاب، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، مجاهد نستوه، مرحوم حاج "حبیب‌الله عسگراولادی"، از پیشگامان نهضت امام خمینی(ره) و از خادمان مخلص اسلام که عمر شریف خود را در خدمت به آرمان‌های امام، انقلاب و رهبری سپری کرده، موجب تأسف و تأثر شدید گردید.
 
آن فقید سعید از چهره‌های مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی بوده و در بیش از نیم قرن مبارزه و مجاهدت، همواره وحدت‌بخش نیروهای انقلابی بوده و با حضور در عرصه‌های گوناگون در مسیر ولایت، همواره در راه خدمت به مردم از هیچ سعی و کوششی فروگزار نکرد و با اتخاذ مواضع صریح و روشن از ارزش‌های نظام و انقلاب دفاع کرده و تا آخرین لحظات عمر خویش در خدمت به مردم و به ویژه محرومان و مستضعفان بود.
 
این‌جانب این ضایعه مولمه را به محضر مبارک رهبری معظم (مدظله)، مردم شریف و خانواده معزز آن مرحوم تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان محترم صبر و پاداش بزرگ آرزو دارم.
 
سید هاشم حسینی بوشهری
 
مدیر حوزه‌های علمیه کشور"

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.