مدیران استانی حوزه های علمیه بیشتر وقت بگذارند94/06/04

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman2%2017.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»، نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري در مراسم افتتاحيه اجلاسيه مديران استاني و معاونين ستادي حوزه هاي کشور در مشهد با اشاره به اهدف برگزاري اين اجلاسيه اظهار داشتند: ضمن بهره مندي از ديدگاه هاي دبير و شوراي عالي، مديران استاني در آستانه شروع سال تحصيلي جديد، مشکلات حوزه هاي خود را مورد بررسي قرار داده تا در يک جمع بندي به نتيجه مطلوبي رسيده و مصوباتي را داشته باشيم.

ایشان اظهار داشتند: مديران استاني بايد وقت گذاري لازم را براي انجام فعاليت خوب و ارزشمند داشته و با نظارت لازم، روحيه طلبه پروري را تقويت نمايند، زيرا، مراجع و رهبر معظم انقلاب و اعضاي شوراي عالي حوزه از ما انتظار دارند خروجي حوزه، طلابي فهيم متخلق تاثيرگذار و زبان شناس در عرصه بين المللي باشند.

مدير حوزه هاي علميه کشور، با اشاره به برخي از  دغدغه هاي موجود در برخي از محافل  مبني بر اينکه حوزه هاي علميه رشد لازم را ندارد، افزودند: به اجلاسيه اساتيد سطح عالي در آخر سال وعده دادم کميته مشترکي تحت نظر شوراي عالي و با حضور نمايندگان شورا، مديران و اساتيد تشکيل و راجع به اين مباحث کارشناسي شده  و مورد بحث و بررسي قرار گيرد.

آيت الله حسيني بوشهري در ادامه، خطاب به مديران استاني تأکيد کردند: مديران حوزه هاي استاني، بايد استعدادهاي موجود و در اختيار را مورد توجه قرار داده، زمينه رشد و ارتقاء علمي طلاب را فراهم نمايند.

ایشان در همين زمينه تصريح کردند: اجراي مسابقات علمي طلاب در سطح شهر، استان و کشور با حضور بزرگان حوزه و تجليل از برترين ها  کار ارزشمندي است و بايد به استعدادهاي حوزه مجال و فرصت شکوفايي بدهيم.

دیدگاه‌ها   

روح الله
#1 روح الله 1395-04-01 10:26
از یک گروه بی فرهنگ انتظار دفاع از فرهنگ را نمی توان داشت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.