مدیران حوزه باوقت گذاشتن برای طلاب جدید،سربازانی مخلص برای امام زمان(عج) تربیت کنند 92/04/13

http://h-bushehri.ir/images/NESHAST/-------.jpgآیت الله سید هاشم حسینی بو شهری بیان داشتند:درخواست بنده از شما مدیران حوزه این است که برای طلاب تازه وارد به حوزه علمیه وقت بیشتری بگذارید تا هر چه در توان داریم به کار گرفته تا سربازانی عالی برای امام زمان تربیت کنیم زیرا این امر یک امر طلایی محسوب می شود.

آیت الله حسینی بوشهری رئیس حوزه های علمیه کشور روز سه شنبه در دیدار با مدیران حوزه علمیه یزد اظهار داشتند: طی این سفر به استان یزد بنده با اعضای  شورای استان و مدیر محترم حوزه علمیه یزد دیدار داشتم که صحبت های پرخیر و برکتی انجام شد و مصوبات خوبی را به همراه داشت.

آیت الله حسینی بوشهری فرمود:حوزه علمیه نقش به سزایی در تبلیغ و ترویج دین خدا و تربیت نیرو برای تبلیغ دین خدا دارد.

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اینکه  تمام ادارات و ارگان های دولتی به مبلغ نیاز دارند و حوزه علمیه یزد نیز باید در این امر کوشا باشد افزودند: هر چه در توان داریم باید به کار گرفته تا سربازانی عالی برای  امام زمان(عج) تربیت کنیم زیرا این امر یک امر طلایی محسوب می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کردند:امروزه طلبه هایی که در اختیار حوزه علمیه قرار می گیرند انسان هایی پاک و خالی ازهر نوع پلیدی و قدرت تأثیر پذیری بالایی را دارا هستند پس باید حوزه علمیه تلاش کند تا شخصیت این افراد را بسازد.

این شخصیت حوزه علمیه کشور با اشاره به اینکه  مدیران حوزه های علمیه نقش پدر معنوی و مربی معنوی را دارا هستند بیان داشتند: درخواست بنده از شما مدیران این است که برای طلاب تازه وارد به حوزه علمیه وقت بیشتری بگذارید و برای تهذیب نفس بیشتر طلاب کوشا باشید.

آیت الله حسینی بوشهری خاطر نشان کردند:طلاب باید وقت بیشتری را برای دروس حوزه بگذارند و به طور دقیق آن را پی گیری کنند،مدیران حوزه علمیه هم باید کلاس های فوق برنامه را افزایش داده و برای سطح علمی طلاب جوان بکوشند.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه فرمودند: مدیران حوزه باید برای طلاب جدید،کلاس های قرآنی و تفسیرتشکیل داده و طلاب جوان را با قرآن و عترت آشنا کنند.

رئیس حوزه های علمیه کشور ادامه دادند:طلاب باید علم و اخلاق داشته باشند و سیاستی که از علم و اخلاق به وجود می آید یک سیاست دینی است اما اگر سیاست با علم و اخلاق نباشد سیاست تبدیل به جسارت می شود.

دیدگاه‌ها   

جمعی از طلاب بوشهری
#1 جمعی از طلاب بوشهری 1395-04-03 08:40
خدمت حضرت آیت الله حسینی بوشهری سلام علیکم
چندی است در سایت های خبری و غیر خبری مطلبی دهان به دهان می چرخد که مارا بسیار ناراحت کرده است این شایعه گویی آن است که آقای اعرافی بجای شما عهده دار مدیریت کل حوزه های کشور می شوند استدعا داریم اگر شایعه است با سخنی به این شایعات بی اساس پایان دهید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.