مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف برگزار می‌شود92/09/29

http://www.bushehri.net/images/zamanmmm/-8588140444377731050.jpgبا حضور حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری؛ مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف برگزار می‌شود

 
پرونده سی و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در مرحله استانی امشب با حضور مدیر حوزه‌های علمیه مختومه و تکلیف نفرات اعزامی به مسابقات کشوری مشخص می‌شود.

 مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف که از 25 آذر با حضور 300 قاری و حافظ در دو گروه سنی زیر و بالای 16 سال آغاز شد امروز در پنجمین روز خود با رقابت شش گروه تواشیح و همخوانی قرآن خاتمه می‌یابد.
در نوبت صبح ابتدا چندین گروه در سن شکوفه‌ها با هم رقابت می‌کنند و سپس در نوبت عصر شش گروه بزرگسالان با هم مسابقه خواهند داد تا تکلیف گروه‎های اعزامی به مسابقات کشوری مشخص شود.
این مسابقات در نوبت صبح از ساعت 9 و در نوبت عصر از ساعت 30/14 در مجتمع فرهنگی امامزاده شاه سیدعلی واقع در خیابان 15 خرداد برگزار می‌شود و مراسم تجلیل از نفرات برتر و آئین اختتامیه نیز با حضور استاندار جدید قم و مدیر حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.
این مراسم از ساعت 17 آغاز می‌شود و علاوه بر سخنرانی و اهدای جوایز یکی از مداحان ال بیت(ع) به مداحی در آستانه اربعین حسینی(ع) می‌پردازد و قاری برگزیده این مرحله از مسابقات و حافظ برگزیده نیز به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
این مسابقات ابتدا به صورت مقدماتی در تمامی بخش‌ها، شهرها و روستاهای استان با حضور 35 هزار نفر برگزار شد سپس در مرحله شهرستانی بیش از سه هزار نفر با هم رقابت کردند و 300 تن به مرحله کشوری راه یافتند و نفرات برتر مرحله کشوری نیز براساس سهمیه استان به کشور معرفی خواهند شد. 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.