مراسم بزرگداشت آیت الله مؤیدی در قم برگزار شد94/08/25

http://bushehri.net/images/2500/100/333/52/movaheh-2.jpgمراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله مؤیدی‌قمی استاد سطوح عالی حوزه علمیه و عضو مجمع عالی تفسیر با حضور حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»، طلاب و روحانیون و نمایندگان بیوت مراجع در قم برگزار شد.

مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله محمد‌رضا مؤیدی‌قمی استاد سطوح عالی حوزه علمیه و عضو مجمع عالی تفسیر که در حادثه خونین مِنا جان خود را از دست داد، در مسجد اعظم قم برگزار شد.

آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان، آیت الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت الله امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در سازمان حج، حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال مدیر حوزه علمیه قم و نمایندگان بیوت مراجع و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

مرحوم آیت الله مؤیدی قمی عضو بعثه آیت الله حکیم بود که در مراسم حج امسال در فاجعه خونین منا جان خود را از دست داد و هفته گذشته پیکر ایشان در قم تشییع و در حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

دیدگاه‌ها   

علی سوادکوهی
#1 علی سوادکوهی 1395-04-12 07:56
دستگاه قضایی که فاسد است چگونه از فساد جلوگیری کند دستگاهی که عرضه دستگیری خاندان هاشمی را ندارد به درد جهنم می خورد مرگ بر هر فسادی لعنت به فسادگر و کسی که از فاسدان دفاع می کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.