مربیانی بالاتر از شهداء نداریم 92/11/25

http://www.bushehri.net/images/ejlasiie/1/IMG_9905.jpgمدیر حوزه های علمیه سراسر کشور  با اشاره به بحث اردوهای راهیان نور در تعطیلات نوروز بیان داشتند: چه دخترانی، چه پسرانی، با چه شرایطی و بدون رعایت آن حجاب اسلامی که مورد نظر ماست در یک سفر که به مناطق عملیاتی رفته اند منقلب شده اند و همان جا می گوید که من باید با حجاب برگردم و به والدین خود این پیام را برسانم که شهداء ما را عوض و در ما تحول روحی ایجاد کرده اند.

حضرت آیت الله سید هاشم  حسینی بوشهری با بیان اینکه ما نیاز به فرهنگسازی داریم افزودند: چه کسی بهتر و چه مربی ای بالاتر از شهیدان در کار فرهنگسازی هستند و ما مربیانی بالاتر از شهداء نداریم و آنها مربیان ما هستند و راه پیمودن عبودیت را به ما یاد می دهند.

نماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري  با اشاره به سومین دلیل آنکه هنوز ما یاد شهداء را گرامی می داریم، تاکید کردند: سومین دلیل آنکه ما هنوز یاد شهداء را گرامی می داریم این است که ما هنوز دشمن داریم و دشمنان از ما دست برنداشته اند و ما نیاز به پیمان و بیعت بستن با شهیدان خود داریم که اگر روزی دشمنان ما را تهدید کردند مانند آنها در مقابل دشمن بایستیم و جان ناقابل مان را تقدیم کنیم.

عضو شوراي عالي حوزه هاي علميه  با اشاره به سخن پراکنی های بوق های تبلیغاتی دشمنان انقلاب ایران در روزهای اخیر بیان داشتند: دشمنان دنیا را تهدید می کنند که اگر کسی با ایران ارتباط برقرار کرد، چنین و چنان می کنیم و ما در حال آماده باشیم و باید رشد معنوی خود را از مرقد مطهر شهیدان مان بگیریم تا همیشه این آمادگی را حفظ کرده و در برابر دشمن بایستیم.

آیت الله حسینی بوشهری افزودند: زمانی که کنار مرقد مطهر شهداء قرار می گیریم، می بینیم که شهیدان چه اندازه با گذشت، خداباور، دیندار و جانباز بوده اند و در آخرین لحظات زندگی خود نام مقدس فاطمه (س) و مهدی (عج) را بر زبان جاری می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دل نگرانی آیت الله طالقانی در مورد حضور مردم در خیابان ها در ۲۱ بهمن ماه و جواب به امام (ره) که رژیم مردم را می کشند، افزودند: این رهبر تابع امام زمان (ع) به آیت الله طالقانی می گوید نگران نباش، به مردم اعلام کنید به خیابان ها بریزند، دستور است.

معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به وظیفه ما در پیام رسانی به نسل جوان در زمینه فرهنگ شهداء عنوان کردند: شهیدان با روحی سترگ در میدانی بزرگ قدم گذاشته اند در حالی که هم سن و سال شما بودند، امروز جنگ نیست ولی جنگ با نفس هست.

ایشان تصریح کردند: امروز اگر در میدان های گناه در مقابل معصیت و گناه ایستادی و مقابله کردی حکم حرکت شهید را داری و امروز پیام شهداء به شما این است که راه ما را که راه معنویت و عبودیت است، ادامه دهید.

رئيس هيات علمي بعثه مقام معظم رهبري  با اشاره به برخی ویژگی های شهداء افزودند: شهدای ما اهل ایثار، گذشت، خداباوری و تکلیف گرا بودند و راه پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) را باور داشتند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان داشتند: شهیدان ما از ملامت ملامت‌کنندگان نترسیدند و به همین کار پر ارزش خود نیز راضی نبوده و معتقد بودند که ای کاش هزاران جان می داشتیم تا دوباره جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب می کردیم.

دیدگاه‌ها   

مجید فسنقری
#1 مجید فسنقری 1395-04-25 08:32
در بحث فضای مجازی و آلوده کردن جوانان در این سایت مطالب زیادی دیدم و شما را تحسین کردم که مانند خیلی از مسئولین در خواب نیستید و نگران جایگاه خودتان نیستید بلکه نگران مردم هستید ما چشم امیدمان را به شما بستیم تا شاید راهی برای برون رفت از این مشکل پیدا کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.