مردم از نمایندگان مجلس انتظار دارند صبور باشند94/07/25

http://bushehri.net/images/namazjome/521%206.jpgامام جمعه شهر مقدس قم و مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم، با اشاره به بررسی موضوع برجام در مجلس شورای اسلامی فرمودند: با تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی؛ کمیسیونی در مجلس تشکیل شد و واقع بینانه تمام مسائل مربوط به برجام را مورد بررسی قرار دادند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در ادامه عنوان کردند: روز بررسی برجام در مجلس روز تلخی برای مردم بود و مردم از نمایندگان انتظار دارند که صبور باشند و ما در احساس مسئولیت نمایندگان تردید نداریم اما باید در مقابل دوربین‌ها سنجیده‌تر سخن گفت.

امام جمعه قم، با بیان اینکه الزاماتی از سوی مجلس برای دولت در راستای اجرای برجام وضع شد افزودند: دولت و مجلس بر روی برداشتن تحریم‌ها می‌بایست تاکید کنند و رهبر معظم انقلاب نیز تاکید دارند که می‌بایست راه نفوذ دشمن در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، نظامی و امنیتی بسته شود.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کردند: ما با کشور‌ها مذاکره می‌کنیم اما نه با کشوری که خصمانه‌ترین اظهارات را نسبت به ملت ایران دارد.

ایشان ادامه دادند: ملت ما هوشیار و آگاه است و ما انتظار داریم که مذاکره کنندگان و نیز دولت و مجلس به‌‌ همان اندازه‌ای که ملت در صحنه هستند آنان نیز در صحنه حضور داشته باشندتا دشمن نتواند به این آب و خاک نفوذ کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.