مردم انتظار دارند که به مشکلات آنان رسیدگی شود.93/02/12

http://bushehri.net/images/busshehri/boshehri_ll921015_204217.jpgنماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري طی سخنانی گره گشایی از کار مردم را بسیار شایسته دانستند و افزودند: اگرچه کار اجرایی وظیفه نماینده مجلس نیست، ولی مردم انتظار دارند که به مشکلات آنان رسیدگی شود.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور  با اشاره به لزوم گره گشایی از کار مردم کرد بیان داشتند: در سفری که به استان بوشهر داشتم به همه شهرها سرزده و با مسئولین، برای حل مشکلات مردم جلساتی را ترتیب دادم که بسیار مورد استقبال مردم و مسئولین قرار گرفت؛ بنابراین نماینده مجلس علاوه بر وظیفه قانون گذاری باید از آبرویی که خداوند براساس نمایندگی به او عطا کرده استفاده کند.

ایشان با بیان این که باید اصل قانون به گونه ای طراحی شود که به صورت طبیعی اجرای قانون باعث تسهیل در کار مردم شود تصریح کردند:اگر قانونی به صورت کارشناسی شده تصویب شود، برای کل کشور خیر و برکت خواهد داشت.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که قانون زیادی درکشور تصویب شده است، ولی تنقیح قوانین وجود ندارد و یا کم اتفاق افتاده است بیان داشتند: باید در مجلس شورای اسلامی این اراده باشد؛ در قوانینی که تصویب می شود تنقیح نیز صورت بگیرد و قوانینی که زمانش گذشته است دست و پاگیر نباشد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که در شورای عالی حوزه، کمیته ای برای تنقیح قوانین و مصوبات تشکیل داده ایم خاطرنشان کردند: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید دقت داشته باشند، قوانینی را که ابلاغ می کنند، هم قابل اجرا باشد و هم سایر شئون را در بر بگیرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.