مردم ایران حاشیه سازی‌ها را نمی‌پذیرند93/03/17

http://bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476380000000.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های نمازجمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد  با تاکید بر اینکه نیازهای اصلی مردم رفع تورم، کاهش مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان تحصیلکرده و توسعه علم و فناوری و رشد و ارتقای فرهنگ اسلامی است، بیان داشتند: نباید با پرداختن به مسایل دیگر نیازها و خواسته‌های اصلی مردم را به حاشیه برد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که باید قدر این مردم قدرشناس، ولایی و انقلابی را بیش از پیش دانست، افزودند: ملت ایران ملتی هوشمند و فهیم هستند و هرگونه حاشیه سازی و پرداختن به مسایل غیرضروری را از مسئولان نمی‌پذیرند.

آیت الله حسینی بوشهری با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله سعیدی، ایشان را شخصیتی رشید، انقلابی و فدایی ولایت عنوان کردند و فرمودند: ابراز محبت و علاقه امام(ره) به ایشان نشانگر این است که این شهید والامقام تربیت شده مکتب اسلام است.

دیدگاه‌ها   

ویزواری
#1 ویزواری 1395-05-02 07:19
به نظر من کسی نیست که آیت الله حسینی بوشهری را ببیند و یاد حوزه علمیه نیفتد او بهترین شخص در اداره کردن حوزه است وزته ای است برای حوزه بزودی شورای عالی از این انتخاب پشیمان می شود نظم کارها بهم می خورد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.