مردم در آزمون 7 اسفند حضوری جدی داشته باشند94/11/25

http://bushehri.net/images/41/222/8757452/20/90/2345/345/898144DSC_2213.JPGمدیر حوزه های علمیه سراسر کشور فرمودند: 7 اسفند آزمون دیگری در پیش است و در انتخابات مجلسین خبرگان و شورای اسلامی حضوری جدی داشته باشید.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» دیشب در مسجد امیرالمؤمنین و در جمع شماری از مردم بوشهر با اشاره به شرایط امروز جامعه اظهار داشتند: در عصری هستیم که پیامبر (س) و ائمه اطهار در بین ما نیستند و در غیبت کبری معصوم به سر می‌بریم حال این سوآل مطرح می‌شود که راه و رسم و مسیر خدایی را از کجا بیاموزیم.

ایشان بیان کردند:  ائمه و بزرگان دین در فرمایشات خود عنوان کرده‌اند زمانی که ما در بین شما نیستیم به کسانی مراجعه کنید که روایات و مطالب ما را برای شما بیان می‌کنند و این‌ها حجت ما بر شما هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور تصریح کردند: امروز ولایت‌فقیه در حقیقت همان آدرسی است که امامان معصوم به ما دادند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن امسال خاطرنشان کردند: آفرین بر مردم قدرشناس استان بوشهر که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضوری استثنایی داشتند و بار دیگر وفاداری خود به انقلاب را ثابت کردند.

ایشان ادامه دادند: امام خمینی با قیام خود فضای کشور را متحول کردند و انقلاب اسلامی پیروز شد، پیروزی انقلاب اسلامی به پیروی راه اهل‌بیت(ع) بود و امروز رهبر معظم انقلاب خلف صالح امام خمینی (ره) سکان‌دار کشتی انقلاب هستند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری فرمودند: امروز انقلاب اسلامی بر اساس مدیریت و رهبری آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) روبه‌جلو درحرکت است و هرچه مردم پای انقلاب باشند آینده‌ای روشن‌تر خواهیم داشت.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به انتخابات 7 اسفندماه بیان داشتند: 7 اسفند آزمون دیگری در پیش است و در انتخابات مجلسین خبرگان و شورای اسلامی حضوری جدی داشته باشید،

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک میلاد حضرت زینب (س) اظهار داشتند: باوجود جنگ و  خونریزی در گوشه و کنار اسلام که دل هر مسلمانی را به درد می‌آورد هر کس که بتواند یک گام برای خاموش شدن این آتش بردارد یک نصرت الهی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کردند: در رفتارهای فردی و اجتماعی باید مسیری را طی کنیم که رنگ و بوی فاطمه، زینب و اهل‌بیت(ع) به خودش بگیرد.

ایشان با اشاره به روایاتی از امام علی (ع) و امام صادق(ع) اضافه کردند:‌ آبروی یک مؤمن را نبردن و حفظ کردن موجب خشنودی اهل‌بیت(ع) است، لذا اگر این ویژگی‌ها را رعایت کنیم اهل‌بیت(ع) را یاری کرده‌ایم.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به فرمایشات امام صادق(ع) افزودند:‌ در مسیر حق باید تلاش کرده که تقوا پیشه کنیم و در کسب‌وکار و معامله نیز با راست‌گویی پیش برویم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.